wleninfo.pl wykorzystuje pliki cookie. Korzystanie z wleninfo.pl bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza zgodę na stosowanie plików cookie. więcej w Regulaminie
Nazwa Użytkownika   Hasło      Zapamiętaj mnie



Kliknij aby wejść do pełnej galeriiKliknij aby wejść do pełnej galeriiKliknij aby wejść do pełnej galeriiKliknij aby wejść do pełnej galeriiKliknij aby wejść do pełnej galerii
Co z Kibicami Pogoni?
Miejskie

Kilka miesięcy temu grupa sympatyków wleńskiego klubu zawiązała nieformalna grupę kibiców Ultras. Początkowo współpraca z władzami klubu układała się znakomicie. Fani Pogoni własnym sumptem zbudowali trybunę, na której przystrojeni w klubowe szaliki dopingowali zawodników. Trzeba przyznać, że w to, co robili wkładali sporo pracy. Transparenty, oprawy z efektami pirotechnicznymi nadawały meczom sporo kolorytu i atmosfery wielkich widowisk.

Niestety przez ostatnie tygodnie między kibicami, a zarządem dochodziło do nieporozumień, które przerodziły się w otwarty konflikt.

Szalę goryczy przelały w ocenie kibiców wydarzenia z ostatniego meczu. Już przy wejściu na stadion podszedł do nas komendant Pawluk i zagroził, że jeśli będziemy się niewłaściwie zachowywać, przeklinać ukarze nas wszystkich mandatami, swój honor mamy jeśli nas nie chcą to nie będzie dopingu na stadionie, to nie ma sensu, działacze nas lekceważą, a teraz jeszcze czepia się nas władza  mówią rozżaleni  kibice.

Faktycznie przed meczem zwróciłem uwagę, żeby na stadionie nie używać przekleństw. Należy to do moich obowiązków Odpowiadał kierownik rewiru dzielnicowych  Pan Jarosław Pawluk. Nie mam natomiast nic do dopingu.

Z trybun, co rusz padają przekleństwa i jakoś nikt nie reaguje mówią z kolei kibice.

Konflikt z zarządem klubu. Teraz konflikt z władzą skutecznie zniechęcił grupkę młodych ludzi do działania. Może zamiast toczyć trochę bezsensowną wojnę warto się porozumieć, pójść na wzajemne ustępstwa i czasami przymknąć oko na drobne grzeszki drugiej strony. W końcu wszystkim zależy na jak najlepszej grze piłkarzy i widowisku, na którym wszyscy będą mogli się dobrze i bezpiecznie bawić.









Komentarze
Kibic dnia czerwca 23 2010 23:08:50
Świetnie dobrane zdjecia !
Mecz z Pogoń F@ns - dwa pierwsze zdjecia
Mecze bez Pogoń F@ns - trzecie zdjecie .
oku dnia czerwca 23 2010 23:29:22
Komendant...... ha ha to zakrawa na kpine.
Acab dnia czerwca 24 2010 07:33:10
Kolejny dowod na to dlaczego mlodzi ludzie nienawidza tak policji a puzniej sie dziwia
bolek dnia czerwca 24 2010 08:40:35
Przekleństwa przekleństwami,a dlaczego szanowny pan komendant nie przejdzie się dookoła boiska i potrybunkach i nie wypisuje mandatów tym co piją alkohol,przecież to jest miejsce publiczne i z tego co wszyscy wiemy spożywanie alkoholu miejscu publicznym jest zabronione.
PF@ dnia czerwca 24 2010 09:05:48
Ja napisze tak, jesteśmy otwarci na rozmowy, nie chcemy toczyc tej wojny, ani zaprzestać dopingować. Taka sytuacja to ostateczność. Artykuł bardzo dobry, tylko poprawcie błędy: "wileńskiego klubu" itp.
Trafnie przedstawiliście zaistniałą sytuacje.
PF@ dnia czerwca 24 2010 09:11:36
Stadion to nie miejsce publiczne. Stadion jest własnością klubu.
A co do "interwencji" policji, nie będe miał nic przeciwko, jeżeli mandaty za przeklinanie dostawać będą wszyscy z działaczami na czele!
Gdzie tu sprawiedliwość? Prawo powinno się egzekwować jednakowo wobec wszystkich!
bex dnia czerwca 24 2010 11:58:49
Co to za doping bez przeklenstw to jest normalne panie Columbo
wlenianka dnia czerwca 24 2010 12:00:18
i tak to wlasnie jest w naszym miasteczku apeluje do pana komendanta jako ,,stara mieszkanka ,, niech pan rozejrzy sie dokladnie tam gdzie przydalaby sie interwencja to pana po prostu nie ma ,mlodzi chlopcy zrobili cos fajnego na swoj koszt to trzeba to stlumic po co maja kibicowac lepiej niech stoja na ,,gownie,, tam pewnie komendant ich nie zobaczy. dochodze do wniosku ze nie warto przykladac sie do organizowania sie w cokolwiek ,lepiej .........
WŁAŚNIE! dnia czerwca 24 2010 12:59:23
MILICIJA na g*wno pilnowac pozadku a nie czepiacie sie chlopakow
a może [...]? dnia czerwca 24 2010 14:03:27
"Z trybun, co rusz padają przekleństwa i jakoś nikt nie reaguje mówią z kolei kibice."

To bądźcie mądrzejsi i tego nie róbcie. Jak dzieci. Oni to robią i pani im nie zwraca uwagi to ja też mogę - tak to się w podstawówce tłumaczyło
A przecież można kibicować bez używania przekleństw. Ubędzie wam jak zrezygnujecie z kilku słów?
zephyr dnia czerwca 24 2010 18:06:21
do wlenianki.Pani to chyba na mecze nie chodzi,jak mlodzi kibice publicznie i glosno zniewazaja Zarzad Klubu/to jest ok/ale jak Pan kierownik Dzielnicowych.prosi tylko o nieuzywanie slow wulgarnych to jest wg.Pani be.Widze,ze wyznaje Pani teorie Kalego,
uśmiałem sie dnia czerwca 24 2010 18:39:50
"zniewazają zarzad" ? hahahaha
Nigdy kibice nie krzyczeli nic obraźliwego w strone zarzadu .
PF@ do zephyr dnia czerwca 24 2010 18:45:29
"publicznie znieważają zarząd" przepraszam bo chyba nie bardzo zrozumiałem... Co wg, Ciebie jest zniewagą?
Cytuje piosenki dedykowane działaczom:
"Wy nam łaski nie robicie, że na mecze nas wozicie" ?! zniewaga? nie! obelga? nie!
Druga to: "Obiecywać potraficie, nic poza tym nie robicie"
może to uważasz za obraźliwe?
Repertuar Im poświęcony nie miał obrażać ani nie obrażał nikogo z zarządu Klubu Pogoń! Jaki jedna tak i druga piosenka tyczyły się traktowania kibiców przez "Włodarzy"
Wydaje się, że nie właściwie zwracasz uwage "Wleniance", bo wychodzi na to, że sam na mecze nie chodzisz.... ewentualnie masz problemy ze słuchem
PF@ do "a może [...]? " dnia czerwca 24 2010 19:00:44
Źle to wszystko rozumiesz. Chodzi o to, że długo przed rozpoczęciem naszej działalności przekleństwa były obecne na naszym "Stadionie" i ten fakt nikomu nie przeszkadzał. A sam nie jednokrotnie byłem świadkiem przeklinania, czy Panów "Mundurowych", czy Panów z zarządu.
A teraz kiedy z naszej strony SPORADYCZNIE padnie wulgaryzm robi się z tego niewyobrażalny problem. Ba! problem takiej rangi, że potrzebna jest interwencja POLICJI! i gdzie tu rozsądek?!
Dlaczego jednym wolno "łamać prawo" (o ile przeklinanie można nazwać łamaniem prawa) a drugich kara się za te samo przewinienie?!
do PF@ dnia czerwca 24 2010 21:55:52
Dlaczego jednym wolno "łamać prawo" (o ile przeklinanie można nazwać łamaniem prawa) a drugich kara się za te samo przewinienie?!


To jest Polska i tutaj tym przy korycie wolno wszystko a małym biednym żuczkom nic.
PF@ dnia czerwca 24 2010 23:26:31
No tak, przy korycie... ale 90% "widowni we Wleniu to delikatnie mówiąc nie jest biznes-klasa.
do PF@ dnia czerwca 24 2010 23:59:29
No może i nie jest ale u nas jak to w folwarku zwierzęcym są równi i równiejsi.
Zephyr dnia czerwca 25 2010 09:29:41
do PF:zapomniales jeszcze o jednej piosence cyt;*** z dzialaczami;Pogon jestesmy z Wami;*** z dzialaczami Pogon jestesmy z Wami.Dobry z Ciebie polityk,przemilczasz to co dla Ciebie jest niewygodne.
wlenianka dnia czerwca 25 2010 09:59:18
do kibicow
wiecie tak czytam te komentarze i uwazam ze powinniscie dac sobie spokoj ,niech bedzie tak jak bylo do tej pory a wy po co macie dawac cos z siebie jAK NIKT TEGO NIE DOCENI A JESZCZE PSY BEDA NA WAS WIESZAC PO CO?????
Gosc do PF@ dnia czerwca 25 2010 10:40:12
Fajnie, ze sie zebraliscie i robicie oprawy - rozumiem, ze macie z tego fun. Dodatkowo pozostali kibice maja fajne widowisko a zawodnicy dodatkowe wsparcie.
Ale co do wyzwisk i niecenzuralnych spiewek zachowujecie sie jak banda dzieci... Tlumaczenie, ze przeklenstwa padaja z kazdej strony jest jakims nieporozumieniem. Jest subtelna roznica pomiedzy tym jak kibic w emocjach rzuci miesem, a jak cala zgraja wyspiewuje/wykrzykuje przeklenstwa.
To, ze policja Was upomina - to tylko dobrze swiadczy o policji. A Wam przy tym za grosz brakuje dyplomacji. Z jednej storny plujecie na wszystkich a z drugiej wyciagacie reke po pomoc. Jakas obluda. Chyba nie myslicie, ze dzialacze beda Was wspierac i sie podpisywac pod PF@ jak z waszych ust beda padaly slowa jak do tej pory.
Podsumowujac - chcecie sobie kibicowac - kibicujcie. Przeciez nikt wam nie broni. Nie chcecie - to nie kibicujcie - tez nikt nie umrze z tego powodu, ani nie padnie na kolana. Wiecej oleju w glowie i nie robcie z siebie meczennikow ;)
do wlenianki dnia czerwca 25 2010 10:44:19
*** z dzialaczami;Pogon jestesmy z Wami;*** uważasz , że to jest ok ? Milo byś się czuła gdyby grupa dużo młodszych ludzi od Ciebie śpiewała takie słowa wałaśnie o Tobie ? , przypominam , że konflikt się zaczął odkąd nie chciano wziąść do autobusu pijanego G**** MEDAL MA ZAWSZE DWIE STRONY !!!!!
PF@ dnia czerwca 25 2010 11:01:17
"Ch...j z działaczami, hej Pogoń jesteśmy z Wami", czytaj bez względu na Działaczy, my Kibice jesteśmy z Wami...
I tu też nie ma niczego obraźliwego.
Słuchaj "Gośiu", Porównaj nasz doping do dopingu innych kibicowskich ekip. i dojdziesz do wniosku, że my jesteśmy wyjątkowo kulturalni w tym co robimy.
Do "do wlenianki" a jak Ty byś się czuł, gdyby ktoś na każdym kroku Cie oszukiwał, obiecywał by Ci złote góry nic nie robiąc.
Tak! MEDAL MA DWIE STRONY! Święta prawda! tyle, że gdyby nie te rzeczy, które opisałem wyżej do protestu by nie doszło.
Do Wlenianki, ja osobiście też tak do tego podchodze. Zbyt dużo czasu i pieniędzy nas to kosztuję by w zamian za to dostawać jeszcze po garbie. Jak dla mnie (to moje osobiste zdanie, nie całej grupy) to już za dużo. Dla mnie "zabawa w kibica" się już skończyła...
PF@ dnia czerwca 25 2010 11:13:17
najbardziej irytuje mnie fakt, że całe te zamieszanie jest spowodowane, nie wszczętą przez nas borutą na meczu, w której połamaliśmy ławki i pobiliśmy innych kibiców. Nie napaścią na "Mundurowych" czy przewróceniem radiowozu. Nie rozbiliśmy szyb w sklepach, nie kradliśmy itp. ( wszystkie w/w sytuacje nie są obce w świecie kibicowskim).
Nam zaledwie raz na kilka meczy zdaża się użyć wulgaryzmów. Najczęściej wobec sędziów, za to jak bezczelnie usiłują nas oszukać, bądź za to, jak beznadziejni są w swojej pracy.
Bądź wobec rywali, którzy wcześniej w podobny sposób potraktowali nas ( czytaj Bobry, na wyjeździe jechali nam od frajerów itp.)
Podkreślam! ZDAŻA SIĘ TO SPORADYCZNIE!!!
Wiele było meczy z naszym udziałem w których było "spokojnie" (KSM, hottur, Sokołowiec , itp) więc Z CZEGO WY ROBICIE PROBLEM?!
Stadion jest miejscem gdzie zbierają się głównie Faceci. Którzy przeżywają sportowe emocje. A jak emocje znosi facet, Polak nikomu tłumaczyć nie trzeba.
Pomyślcie troche... a jak już chcecie nam jechać, to znajdzcie do tego lepszy zarzut!
ultras dnia czerwca 25 2010 11:41:32
a moim zdaniem zarzuty o uzywaniu wulgaryzmow to jest dopiero czepianie sie i hipokryzja ze strony wladz. ktos kiedys wspomnial sytuacje kiedy zarzad cieszyl sie jak polecial obrazliwy wrzut na sedziego, wrecz podsycano kibicow do takiego zachowania.
jak wspomial wyzej PF@ zrozumiale by bylo gdyby wyrywali lawki, brali udzial w bojkach czy niszczyli mienie.. ale czepiac sie kilku slow ktore ktos kiedys okreslil ze sa obrazliwe? dziecinne
wlenianka dnia czerwca 25 2010 11:52:09
do pf dotrzymajcie slowa,ze koniec kibicowania a moze codzienna szarosc wlenska spodoba sie bardziej niz wasze kibicowanie.pan kierownik rewiru zwroci wieksza uwage na wulgaryzmy na rynuku,na ,,gownie,, itd a trunkowi docenia prace pana policjanta.
wlenianka dnia czerwca 25 2010 11:59:02
do autora
przestancie publikowac te artykuly bo to do niczego nie prowadzi,widocznie lepiej jest bez kibicow. ktos pisal ze njie chcieli zabracGumy a co to on gorszy gatunek czlowieka ? i co by sie stalo jak by pojechal ,rozbilby szyby w autobusie ? czy wdal sie w bujki?
ja wiem ze byl nietrzezwy i to jest wlasnie minus anic innego
PF@ dnia czerwca 25 2010 13:44:13
Do momentu zawarcia porozumienia z Władzami klubu i Służbami Mundurowymi, mecze przy ul. Jana Kazimierza odbywać się będą bez aktywnego udziału POGOŃ F@NS. To oficjalny komunikat, o którym napisane jest na stronie pogonwlen.futbolowo.pl
PF@ do ULTRAS dnia czerwca 25 2010 13:55:27
Tak taka sytuacja miała miejsce podczas wyjazdowego meczu z Lechią Piechowice.
Przy pierwszych błędach arbitra (prawdopodobnie był to Pan ze strzyżowca) zarząd wraz z delegacją Straży Miejskiej obrażał w sposób wulgarny sędziego prowadzącego spotkanie.
Kiedy my krzyknęliśmy "PZPN, PZPN, ... ... PZPN". Spotkało się to z niesłychaną aprobatą w/w osób. BA! Nawet pan Strażnik (który ostatnio groził nam mandatami) będący wtedy "po cywilnemu" chwalił nas za to, zachęcając do dalszych obelg.
Kiedy przy następnym błędzie śpiewaliśmy "Polscy sędziowie to k... sprzedawczykowie" wręcz zanosił się ze śmiechu. Mówiąc, że tego jeszcze nie słyszał, że będzie musiał to zapamiętać.
Czy przez ok. pół roku czasu zmieniły się przepisy? Nie! Czy przez te pół roku zrobiliśmy coś więcej oprócz tego do czego nas namawiał pan strażnik? Czy skąd ta NAGŁA zmiana podejścia do tych samych słów jakie padają teraz z naszych ust? Zgadzam się Ultras! To czysta hipokryzja!
PF@ dnia czerwca 25 2010 14:01:38
We wczesniejszym artykule jaki był poświęcony protestowi podpisał się chłopaczek z zagłębia l. pisząc coś w stylu: "Nawet dajecie rady jak na taką dziure" co spotkało się z oburzeniem.
Z przykrością muszę przyznać mu racje.
Wleń to jest dziura, w której kiedy powstaje jakaś nowa inicjatywa społeczna (bo taką inicjatywą był ruch kibicowski we Wleniu) robi się wszystko by ją zniszczyć. Życie po raz kolejny pokazuję, iż nie warto angażować się w nic! nie warto nic robić by urozmaicić szarą, Wleńską, monotonną codzienność...
ultras dnia czerwca 25 2010 14:10:18
oburzenie to polegalo na czyms innym :) co innego jak mieszkaniec zle wyraza sie o swojej miejscowosci a co innego jak ktos obcy, ale nie o to chodzi, proponuje zaniechac ten watek ;)
Kibic dnia czerwca 25 2010 16:19:45
A ja mam pytanie, kto decyduje za wszystkich kibiców ? W imieniu wszystkich kibiców wypowiada sie jedna osoba i tworzy jakieś protesty i nie wiem co jeszcze :/
glutuś dnia czerwca 25 2010 16:30:56
wrzućcie na luz, nie było pogoń fans był spokój a teraz co miesiąc jakieś posty dotyczące ich działalności. Do roboty się weźcie, to jest wasz sposób na życie? czepiacie się zarządu a co wy dla niego zrobiliście. Kibicujecie bo to lubicie a nie dlatego że ktoś tego od was wymaga. To jest wasza i tylko wasza inicjatywa.


Czy nie lepiej jest usiąść na trubunach i pooglądać mecz i nie szukac problemów tam gdzie ich nie ma? Mówiąc szczerze gdybym ja grał w pogoni to wstydziłym się takiego dopingu. Może w waszych kręgach to wygląda fajnie ale wśród wielu osób wasza grupka nie jest zbyt dobrze odbierana. Nie chce tutaj nikogo obrażać, osobiście nic do was nie mam.

Jak kibicujecie to kibicujcie ale przestańcie sie czepiać tego zarządu. zapewne ludzie z zarządu teraz myślą że jak to dobrze było jak nie było tej waszej grupy pogoń fans. Co wy myslicie ze narobicie hałasu i coś to zmieni. Teraz zarząd całkowicie sie na was wypnie. Bo na prawdę im nie są potrzebne problemy z kibicami. A pogoń i bez dopingu sobie poradzi
PF@ do glutuś dnia czerwca 25 2010 18:14:05
"czepiacie się zarządu a co wy dla niego zrobiliście." a no np w przerwie zimowej pomagaliśmy Panu Prezesowi nosić sprzęt z szatni na boisku. Np. robiliśmy reklame Pogoni skandując nazwisko Sponsora, zachęcając go do kolejnego wsparcia finansowego.
"Mówiąc szczerze gdybym ja grał w pogoni to wstydziłym się takiego dopingu"
No widzisz, tyle, że nie grasz. A piłkarze wypowiadają sie w samych superlatywach. Ba ludzie chcą grać w Pogoni ze względu na kibiców.
"Teraz zarząd całkowicie sie na was wypnie" tzn, będzie zachowywał się tak jak do tej pory? tyle, że nie będzie nam nic obiecywał i nas kłamał?
"A pogoń i bez dopingu sobie poradzi" pogadaj z zawodnikami i spytaj ilu meczy nie wygrali by bez naszego dopingu...
PF@ do kibic dnia czerwca 25 2010 18:16:48
Grupa Pogoń F@ns ma kilku liderów... ludzi którzy to wszystko rozkręcili.
A ja dostałem pozwolenie od wszystkich funkcyjnych osob by przedstawiać tu nasze postulaty.
do fanów dnia czerwca 25 2010 19:02:31
"Już przy wejściu na stadion podszedł do nas komendant Pawluk i zagroził, że jeśli będziemy się niewłaściwie zachowywać, przeklinać ukarze nas wszystkich mandatami" Nie ma zbiorowej odpowiedzialności, może ukarać kogoś jak udowodni winę. Sprawa w sądzie do wygrania. Pozdrawiam kibiców
Ogólnoustrojowiec dnia czerwca 26 2010 10:42:08
Przykro to mowic ale chlopaki z ultras maja wieksza racje. Zgadza sie, ze przeklinali podczas dopingu, ale dzialacze nie sa lepsi. ktos powiedzial, ze mie sa potrzebni kibice!!! To chyba nigdy nie gral przy ich skandowaniu (ja gralem i gram). A do tego dzialacze tez uznali ze warto z nimi wspolpracowac kiedy bylo to wygodne i trzeba bylo przywitac i podziekowac Panu sponsorowi to wiedzieli do kogo przyjsc. Po drugie...oczywiscie jest prawo, szkoda tylko ze jest interpretowane wg swojego "widzimisie".
Na koniec powiem, ze żalosne jest zachowanie pana prezesa, ktory wykreca kota ogone i prubuje krecic , ze on robil wiele. Gowno prawda...obiecujac sam z wlasnej woli chlopakom flagi powinien albo sie grzecznie wycofac podajac powod, co by bylo zrozumiane przez chlopakow, a nie krecic ze beda flagi beda. A w sytuacji "walki " perfidnie sklamal ze on nie moze kupic flag za klubowe pieniadze o czym nawet nie bylo mowy!
I co gorsze szkoda, ze panowie dzialacze posuwaja sie do takich oszczerstw, ze chlopaki chodza za nimi i ich na np: miescie wyzywaja. Zaden z chlopakow z Ultras o tym nic nie wie.
Chyba ze ktos panow wyzywal, nie zwiazany z Fans a Panowie nawet sie nie orientuja kto tak na prawde nalezy do grupy.
P.S Nie zycze Sobie ja jako pilkarz i pewnie koledzy z druzyny tez, zeby ktos wypowiadal sie za nas ze nam doping kibicow nie pasuje albo przeszkadza!!!
I rada dla Włodarczykow, czasami warto traktowac mlodszych od Siebie za kompetetnych ludzi ktorzy zrozumieja sytuacje jesli cos sie nie uda zrobic, ale wtedy wystarczy to wyprostowac informujac o tym . Ale najwyraznie kultura z wiekiem i honor nie pozwalaja na to.
glutuś dnia czerwca 26 2010 19:04:02
Czy wy nie rozumiecie że walczycie z wiatrakami? Na pewno takimi wypowiedziami na wleninfo nie poprawicie relacji między wami za zarządem. Uważacie że narobicie hałasu i zarząd zmięknie? Jaki w ogóle jest cel waszych internetowych wojaży?
nie moge dnia czerwca 27 2010 07:08:31
"Ch...j z działaczami, hej Pogoń jesteśmy z Wami",
I tu też nie ma niczego obraźliwego.

Haha no nie moge. Skad Ty jestes? hahahahahahaha
Ajax dnia czerwca 27 2010 12:21:26
widze,ze we Wleniu,pieski nadal szczekaja a karawana idzie dalej.
wlenianka dnia czerwca 27 2010 14:11:15
dobrze ze wypowiedzial sie choc jeden pilkarz,ja sie zastanawiam skad ta afera znam ja tylko czytajac wsze wpisy, tzn chodzi o zakup flag? o ile czytam ze zrozumieniem to ci chlopcy nie prosili o zakup prezesa tylko on wyszedl z inicjatywa. panie prezesie jezeli tak jest w istocie czemu sie pan nie przyzna i nie powie falg po prostu nie bedzie bo brak jest funduszy.mysle ze ci chlopcy zrozumieja. ja nie popieram wyzwisk ani przeklenstw ,ale jezeli policja przed meczem ostrzega kibicow o mandatach to na Boga waszystkich a nie tylko wybiorczo.Powtorze jeszcze raz jestem przekonana ze mialby co robic pan policjant na rynku, pod sklepami no i g....nie(nie przeklinam).ty piszesz ze nikt nie bedzie padal na kolana i mysle ze nie musi a ty cos kiedys potrafiles zorganizowac ?krytykowac kazdy potrafi, ale docenic czas,checi i napewno jakies pieniadze(nikt za darmo nie daje pirotechniki itd.) tak ze zecywiscie medal ma dwie strony
PF@ dnia czerwca 28 2010 10:10:14
JA TEŻ NIE MOGE!
"Ch...j z działaczami hej Pogoń jesteśmy z wami"
nie no wyzwiska pierwsza klasa! Przebija nawet "K...rwy", Frajerzy i inne znane mi wyzwiska
Jowisz. dnia czerwca 28 2010 12:54:54
popieram Ajaxa,widze,ze niektorzy nadal nie czuja aluzji do swoich wypowiedzi.
bibi dnia lipca 25 2010 15:43:04
precz z kibicami przecież tylko wstyd robią,policje wygania się na g...no porządku pilnować ciekawe tylko kto to pisze bo połowa kibiców to właśnie tacy,którzy też piją po zakamarkach i w stronę zakaźnego też się udają ,więc nie wiem w czym problem widzicie,wielka afera o przekleństwa,WSTYD KIBICE PRZEKLINAJĄC POKAZUJECIE SWOJĄ PROSTOTĘ I BRAKI W WYSŁAWIANIU SIĘ !!!!!!!!! KIBICOWAĆ MOŻNA ALE Z KULTURĄ,NA MECZE TEŻ PRZYCHODZĄ DZIECI I NIE MIŁO JEST OGLĄDAĆ WULGARNE ZACHOWANIE TAKICH AROGANCKICH TYPÓW,DAJECIE ZŁY PRZYKŁAD DLA SPOŁECZEŃSTWA !!!!!!!!!!! WSTYD !!!!!!!!!!!!! lepiej do pracy się zabierzcie,kiedyś kibiców nie było to i policja na meczach nie bywała bo było spokojnie,widać że połowę obraźliwych wypowiedzi pisali prości ludzie lub patologia ! zanim ocenicie drugiego człowieka i jego prace to popatrzcie na siebie i siebie oceńcie.Bo każdy jest odważny pod pseudonimem głupoty pisać,miejcie odwagę podpisać się pod swoimi słowami skoro są takie ostre,a nie jak skunksy tylko smród po was zostaje !!!!!!!!! Aż się odechciewa do Wlenia przyjeżdżać.
Dodaj komentarz
Nick:



5 + 5:
Do komentujących

Przypominamy: Komentarze, które łamią Regulamin wleninfo.pl, nie dotyczą artykułów, newsów, zdjęć, są wulgarne, obraźliwe, naruszające prawa osób postronnych, propagujące nienawiść i przemoc, wpisywane z bramek będą usuwane!

Treci komentarzy opublikowanych na portalu wleninfo.pl są wyłącznie prywatną opinią użytkowników. Za treć opublikowanych komentarzy odpowiada ich autor. Komentarze internautów nie przedstawiają stanowiska wleninfo.pl

Oceny
Dodawanie ocen dostępne tylko dla zalogowanych Użytkowników.

Proszę się zalogować lub zarejestrować, żeby móc dodawać oceny.

Brak ocen.
Statystyka
Gości Online: 9
Brak Użytkowników Online

Zarejestrowanych Użytkowników: 394
Najnowszy Użytkownik: Anton25
ogłoszenia
GLKS Pogoń Wleń

Wulkanizacja

Wulkanizacja
ARTYKUŁY HISTORYCZNE RELACJE VIDEO Z ŻYCIA GMINY

Zapomniani - Chyliński
Lähnmühle - młyn we ...
90 rocznica tragedii...
ZAMEK WLEŃ ANNO DOMI...
Komu nie bije dzwon
Skradzione herby Pał...
Dzień zwycięstwa czy...
Jak promowano Lähn (...
O żmijach i złotym s...
Zamek Lenno w opałach!

więcej artykułów

Dzik(i) Wleń
Dzwon Dorothei
27 Rajd Karkonoski
Rewitalizacja miasta?
Sprawa Tarczynki
Spływ Bobrem
Podtopienia w Łupkach
Zrzut wody w Pilchowicach
DZIUNIA
26 Rajd Karkonoski
Sesja RMiG- sprawy różne
DERBY Pogoń : Czarni

video archiwum

Brak zawartości dla tego panelu

więcej artykułów
 
LOSOWE ZDJĘCIEOstatnio widzianiPogoda dla Wlenia

Wleń z góry.
Wleń z góry.
Wleń z góry.


j23214 weeks
Administrator483 weeks
tender483 weeks
jasiek483 weeks
admin484 weeks
gisia485 weeks
jordan486 weeks
enisia486 weeks
lekul486 weeks
Maskonp486 weeks

new.meteo.pl
Copyright © Wleninfo.pl. Projekt i kodowanie : Piotr 'kintar' Kawecki - Satis sp. z o.o.
Powered by PHP-Fusion & EP IV © 2003-2005.
16906388 Unikalnych wizyt

Wszelkie materiały zawarte w serwisie zostały opublikowane nieodpłatnie oraz za zgodą ich właścicieli. Kopiowanie zawartości serwisu bez zgody redakcji zabronione.