wleninfo.pl wykorzystuje pliki cookie. Korzystanie z wleninfo.pl bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza zgodę na stosowanie plików cookie. więcej w Regulaminie
Nazwa Użytkownika   Hasło      Zapamiętaj mnie



Kliknij aby wejść do pełnej galeriiKliknij aby wejść do pełnej galeriiKliknij aby wejść do pełnej galeriiKliknij aby wejść do pełnej galeriiKliknij aby wejść do pełnej galerii
Burzliwe obrady Komisji Zdrowia!
MiejskieCzwartkowa Komisja Rady Miasta poświęcona przyjęciu uchwały w sprawie przejęcia wleńskiego Ośrodka Zdrowia była jedną z najbardziej burzliwych w historii Wlenia.

Tak ostrej, pełnej emocji dyskusji do tej pory nie było. Już wstępna deklaracja burmistrza, że wyraża zgodę jedynie na pełne cytowanie swoich wypowiedzi oraz prośba o jej zaprotokółowanie mogła sugerować niepokój o przebieg obrad.

Obawy te potwierdziła  już pierwsza wymiana zdań pomiędzy Markiem Dralem, a Arturem Zychem.

 Radny zarzucił burmistrzowi brak przejrzystości w procedurze wyłaniania oferenta.
- Dlaczego nie było konkursu ofert, dlaczego nie zostali zaproszeni, powiadomieni inni oferenci, Jelenia Góra, Lubomierz?  Pytał.

- Bo nie było takiego wymogu. Odpowiadał Zych. Zarzucił radnemu, że nie zgłosił takiego wniosku wcześniej,  a wychodzi z nim tuż przed podpisaniem dokumentów.

Była mowa, żeby szukać rozwiązań! Nie  było mowy wzięcia pierwszego lepszego z brzegu rozwiązania i przyniesienia w teczce tylko poszukiwania wszystkich możliwych rozwiązań! Była mowa o transparentności, była mowa o konkursach! Ripostował Radny.

- Informacja o tym co robimy była jawna. Wyjaśniał mocno zirytowany burmistrz. Myśmy nie ukrywali tego w jakiś sposób. Dostałem też błogosławieństwo całej rady co do działań. Chętnych  co do tego, żeby zająć się działalnością naszego ośrodka zdrowia nie było.

Skąd pan wie że nie było skoro nie było konkursu ofert? Dopytywał się z kolei radny Marek Dral.


Jeżeli ktoś z obecnych sadzi, że to była ostra wymiana zdań to się mylił,
Kierownik SPZOZ w niezwykle emocjonalnym chwilami wręcz dramatycznym wystąpieniu odniósł się do pomysły przejęcia Ośrodka Zdrowia przez Szpital w Zgorzelcu.

  Czesław Romaniuk -   Burzymy się! Mówił kierownik SPZOZ. Przez tyle lat pracowaliśmy ciężko żeby stworzyć ten ośrodek i w takiej postaci jakiej jest.  Nowiutki, czysty, pachnący, wszyscy z zewnątrz co przyjeżdżają zachwycają się, że w takiej małej miejscowości Ośrodek Zdrowia tak wygląda! I to przekazać przy takich uwarunkowaniach?  Panie burmistrzu naprawdę to w moim odczuciu, ja emocjonalnie i subiektywnie do tego podchodzę, to jest nie do przyjęcia!  

Do tej pory uważam, że to nie jest właściwe rozwiązanie, ale jeżeli taka decyzja została podjęta akceptuje ją. Natomiast w momencie kiedy przeczytałem załącznik do uchwały przecierałem oczy! Co tutaj się znalazło! Mówił kierownik SPZOZ  odnosząc się następnie do najbardziej istotnych punktów uchwały przekazującej wleński Ośrodek Zdrowia Powiatowi Zgorzeleckiemu.



 § 4. pkt. 2 Prawo własności nieruchomości,w tym udziałów w nieruchomościach Gminy, będących w nieodpłatnym użytkowaniu zakładu przejmowanego, zostanie przekazane nieodpłatnie bez żadnych warunków i zastrzeżeń przez Miasto i Gminę Wleń Powiatowi Zgorzeleckiemu w terminie miesiąca od dnia połączenia.


 Czesław Romaniuk
- Majątek wypracowany przez całą gminę! Przez nasz Ośrodek! To wszystko ma zostać przeniesione! Całe mienie SPZOZ we Wleniu! Na SPZOZ Zgorzelec, czyli cały majątek zostaje przekazany!  To jest dla mnie po prostu niezrozumiałe  i niepojęte! Jakby w jakimś innym filmie, tak to po prostu odbieram! Nie wiem dokładnie ale przypuszczam, że kredyt zaciągnięty przez gminę jest do tej pory spłacany. Dalej nie rozumiem tego! Pieniądze są dalej płacone za ten Ośrodek i ten Ośrodek jet wydawany bezpłatnie w czyjeś ręce! Jest to dla mnie zupełnie niepojęte!

§ 6. pkt 2. Miasto i Gmina  Wleń zobowiązuje się do uczestniczenia w dofinansowaniu  inwestycji modernizacyjnych i dostosowawczych realizowanych w zakładzie przejmowanym.

 Czesław Romaniuk - My jako Ośrodek zdrowia nie siedzieliśmy w kasie gminy! Ani złotówki nie dostaliśmy! Nie byliśmy zwolnieni z ulg podatkowych! Rzetelnie wywiązywaliśmy się z tego. Tutaj widzę że Gmina Wleń zobowiązuje się do dofinansowania Jakich tam wariantów rozbudowy!

§8. pkt 2.   W przypadku zaprzestania prowadzenia działalności medycznej na wydzielonej nieruchomości  opisanej w ust. 1,  WS -   SPZOZ w Zgorzelcu dokona zwrotu tej nieruchomości  Miastu i Gminie  Wleń niezwłocznie  lecz nie dłużej niż w ciągu 3 miesięcy od dnia zaprzestania działalności medycznej.

 Czesław Romaniuk -  Postawienie tego warunku w ten sposób zupełnie nie daje nam możliwości działania czy ingerencji. Warunkiem odzyskania tego Ośrodka jest to,że SPZOZ w Zgorzelcu nie będzie pełnił swojej funkcji! A cóż oni kartofle będą sprzedawać czy benzynę? Przecież będą się zajmować siłą rzeczy świadczeniami służby zdrowia. Tego typu warunek to jest dla mnie tak, jakby go nie było. Gdyby to było uwarunkowane np. SPZOZ w Zgorzelcu nie będzie spełniał oczekiwań ludności w zakresie świadczeń zdrowotnych wtedy odstępujemy od umowy, to jest jakiś warunek! Jaką my mamy w tej chwili gwarancję że to będzie na najwyższym poziomie? Życie pokaże!  

 Kierownikiem Ośrodka się bywa. Burmistrzem się bywa podsumował swoje wystąpienie Czesław Romaniuk – ale w przypadku niekorzystnych zadziałań cała społeczność zostaje z tym bigosem i nie wiadomo co dalej, gdyby zafunkcjonowało coś nie tak jak trzeba.

 Burmistrz Artur Zych - To porozumienie jest standardowym porozumieniem które zostało podpisane i w przypadku Gryfowa, gdzie urząd w Gryfowie wydał na budowę tego ośrodka zdrowia bodajże cztery miliony i tak było w innych miejscowościach (…).   Ja nie będę dzisiaj robił sytuacji takiej w której będę jeszcze dziesięć innych podmiotów szukał dlatego, że ja jestem przekonany, że z tym podmiotem jesteśmy w stanie to zrobić. Oczywiście co do warunków one są dyskusyjne oczywiście one mogą pana doktora oburzać spodziewałem się takiej sytuacji (…) . Odpowiadał na zarzuty kierownika SP ZOZ  burmistrz – zostawienie tego w takiej formie jak dotychczas, naszego Ośrodka Zdrowia było by możliwe gdybyśmy mieli jakiekolwiek szanse na pozyskanie lekarza. Ta uchwała została państwu przedstawiona w takiej formie, możecie państwo ją akceptować. Jak nie będzie akceptacji zrobimy komisję w przyszłym tygodniu (…) tak, że (na kolejnej sesji) możemy już we właściwej formie przyjąć ta uchwałę. Oczywiście jeżeli szanowna rada wyrazi na to zgodę(...)

Projekt uchwały został zdjęty z porządku obrad Sesji. Najprawdopodobniej zostanie przyjęty w zmienionej formie na kolejnej sesji Rady Miasta i Gminy.

Jest to jedynie skrócona relacja z obrad komisji. Zachęcam państwa do zapoznania się z obszerniejszym opisem przebiegu obrad, moim zdaniem zawierającym najistotniejsze wypowiedzi uczestników dyskusji lub opublikowanym na stronie www,wleninfo.pl materiałem wideo.




OBEJRZYJ RELACJĘ WIDEO Z OBRAD KOMISJI ZDROWIA











KOMENTARZ

Przysłuchując się obradom komisji trudno nie odnieść się do sposobu w jaki odbywa się przekazanie wleńskiego Ośrodka Zdrowia Powiatowi Zgorzeleckiemu. Ten komentarz piszę nie jako redaktor wleninfo ale jako mieszkaniec Wlenia i pacjent SPZOZ Wleń.

Dla mnie osobiście wręcz szokujące jest podejście do tej kwestii zarówno Burmistrza Artura Zycha,  przewodniczącej rady Katarzyny Kotołowskiej jak i dużej części radnych! Projekt uchwały z dnia 6 lutego pojawił się na stronie BIP  trzy dni przed sesją Rady Miasta, na której miał zostać rozpatrzony. Co więcej uchwała która diametralnie zmienia strukturę opieki medycznej na terenie gminy zostaje przedstawiona nie całej Radzie Miasta, ale jedynie Komisji Zdrowia i to zaledwie cztery godziny przed sesją. W godzinę, bo tyle czasu zaplanowano na dyskusję nad projektem, sześcioro radnych z których żadne nie jest specjalistą z zakresu ochrony zdrowia, ani prawa, opierając się jedynie na wyjaśnieniach projektodawcy - Artura Zycha ma przedstawić opinię na podstawie której Rada Miasta bez żadnych warunków może przekazać Starostwu Zgorzeleckiemu nieodpłatnie wielomilionowe mienie Gminy Wleń! Co więcej ta decyzja może nieodwracalnie zmienić opiekę medyczną nad mieszkańcami gminy. Dla mnie jako mieszkańca tego miasta i pacjenta tego ośrodka to jest kpina z ludzi i ich obaw .   Abstrahując  od tego, czy przejecie Ośrodka Zdrowia przez Szpital w Zgorzelcu będzie  korzystne dla mieszkańców czy też nie, sposób w jaki się to odbywa wzbudza mój ogromny sprzeciw!

Andrzej Jaśkiewicz

ANDRZEJ JAŚKIEWICZ



Komentarze
Mieszkaniec Gminy dnia lutego 12 2017 11:23:34
A co na to Mieszkańcy. Czy mogli zabrać głos w tak ważnej kwestii?
pp dnia lutego 12 2017 11:35:10
Czy to znaczy, że Gmina umową notarialną pozbędzie się za darmo budynku ośrodka zdrowia?
Czy chodzi jedynie o dzierżawę budynku?
anonimowy dnia lutego 12 2017 13:04:33
Pożyjemy, zobaczymy i..... widzimy. To jest stała praktyka w Zgorzelcu. W Szklarskiej Porębie podobnie to wyglądało, też chcieli majątek przejąć ale się nie udało.
Należy pamiętać, że złe gospodarowanie majątkiem gminnym jest karane z urzędu. Karać można nawet po zakończeniu kadencji obecnych władz.
anonimowy dnia lutego 12 2017 13:08:24
I wreście doczekaliśmy sie rzetelnego obrazu z obrad komisji miejskiej. Proszę jeszcze o podobne przedstawienie medialne z obrad rady w szczególności przy uchwałach. Tak trzymać.
wyborca dnia lutego 12 2017 14:19:12
Przykre,że radni przed wyborami przychodzili i prosili o wsparcie,a dziś nawet nie zadadzą sobie trudu,żeby porozmawiać o tak ważnej decyzji z pracownikami Przychodni czy z mieszkańcami.Myślę,że usłyszeliby wiele istotnych uwag.
mik dnia lutego 12 2017 15:47:43
Ilu w końcu mamy tych radnych, bo naliczyłam tylko 6???
W/leń dnia lutego 12 2017 17:14:47
Chciałbym zapytać co na to pozostali radni? Co na ten temat sadzi pani Bielat, pan Koczarski i pozostali. Tą stronę czyta bardzo dużo mieszkańców gminy. Czy radni kontaktują się z nami tylko raz na cztery lata? A od wyborów do wyborów to co? mają nas głeboko w pupie?
lepsza zmiana dnia lutego 12 2017 19:16:46
Panie burmistrzu jak można przyjść na komisje nie przygotowanym pod względem merytorycznym tj. nie wie pan ile kosztował remont -modernizacja Ośrodka Zdrowia,oraz czy już uregulowano wszystkie należności z tego tytułu?
Nie wiedział pan wcześniej, że zmieniono przepisy w sprawie przekazywania w dzierżawę obiektów gminnych?? Jaki z Pana samorządowiec(burmistrz)??? Po co radca prawny, sekretarz,z-ca burmistrza?????? no po co???
Tak miała wyglądać ta lepsza zmiana "STOP STAGNACJI"
No cóż w mojej ocenie stracił Pan już dawno twarz wiarygodnej osoby, mało tego mogę jednoznacznie stwierdzić,że nie zasługuje Pan na kolejną kadencję bycia burmistrzem, który tak głośno zapowiadał konsultacje społeczne z mieszkańcami, bo przecież Wleń to Nasza mała Ojczyzna.
Próba budowy (smrodowni), próba wycinki drzew na alei dębów na cmentarz no i tolerowanie ogólnie bałaganu w moich oczach dyskredytuje taką osobę całkowicie jako wiarygodnego samorządowca!!!!
STOP stagnacja...i się zatrzymała...we Wleniu dnia lutego 12 2017 19:30:27
Jakiś czas temu napisałem że aż boję się pomysleć co Burmistrz jeszcze wymyśli...no i stało się ,wymyślił..Nigdy nie byłem Pana zwolennikiem,ale nigdy też nie pomyślałem że że jest Pan ,w mojej ocenie,osoba tak niekompetentną.Po tylu latach pracy w organach samorządowych?? Co Pan tam robił?Mam wrażenie ze mocno nabrał Pan tych wszystkich naiwniakow co zrobili Pana Burmistrzem.Ja mogę jedynie powiedzieć,A NIE MÓWIŁEM?.Szkoda tylko ze bez satysfakcji,bo to co się dzieje dzieje się kosztem NAS wszystkich.
do W/leń dnia lutego 12 2017 19:47:29
Pisz o konkretnych radnych co kontaktują się z mieszkańcami raz na cztery lata, a nie wkładaj wszystkich do jednego worka.Ze Ciebie radny nie odwiedza to nie problem innych.
nowa dnia lutego 12 2017 19:59:35
To co powiedział Artur Zych r11; Ja nie będę dzisiaj robił sytuacji takiej w której będę jeszcze dziesięć innych podmiotów szukał r11; w głowie się nie mieści, że domaga się podwyżki, ale robić to, co do niego należy nie ma zamiaru ??? jak najbardziej trzeba szukać, nawet dwadzieścia podmiotów i wybrać najlepszy wariant, a nie przyjmować pierwszy lepszy ze stratą dla majątku gminy i mieszkańców
miks dnia lutego 12 2017 20:03:44
czy burmistrz nie przygotowuje sobie w ten sposób gruntu pod następne wybory? był już w powiecie lwóweckim, lubańskim, może teraz przyjdzie czas na powiat zgorzelecki ?
W dnia lutego 12 2017 20:14:07
Wcale nie zalezy mi żeby mnie radny w domu nachodził. Chcem tylko poznać zdanie radnych o połaczeniu ośrodka zdrowia ze szpitalem w Zgorzelcu.
Wlenianin dnia lutego 12 2017 20:18:05
Na miejscu Burmistrza zostawiłbym to wszystko jak jest jak tak chce wielu komentujących.Fajnie jak się w Ośrodku nic nie dzieje,można spokojnie sobie pracować,bezstresowo. A,że wszyscy z dziećmi jeżdżą po pediatrach do Jeleniej itd o tym się nie pisze, bo co chwile ktos z dziećmi stąd się wypisuje. Nie powiem o dorosłych bo też wiekszosc pacjentów to ludzie w podeszlym wieku, reszta zarejestrowana Jeżów itd Popatrzyć trzeba że to się chyli ku upadkowi, jak nie za rok to za dwa,ale zostawmy to niech bedzie tak jak jest po co coś we Wleniu ulepszać.Przecież tutaj nic się nie uda i tak to po co się starać
anonimowy dnia lutego 12 2017 20:28:54
Do Wlenianin. Wróć do meritum problemu, zgłęb wiedzę, wysuń wnioski i dopiero wtedy coś napisz publicznie.
strzelec dnia lutego 12 2017 20:39:44
Kochani,pruzne wasze zale i nerwy,biadolenia sami wybralisciei ich a teraz placzecie nad rozlanym mlekiem
? dnia lutego 12 2017 21:02:54
co burmistrz powie mieszkańcom, jeśli po kilku m-cach działania ośrodka zdrowia pod zarządem Zgorzelca, wprowadzą przyjmowanie pacjentów przez jedną godz. dziennie ? albo dwie godz. co drugi dzień ? a kiedy większość się sama wypisze zamkną zupełnie ? będą mogli tak zrobić i będzie to zgodnie z umową. Co wtedy usłyszą mieszkańcy ? chyba nic już nie usłyszą, bo burmistrz nie wygra następnych wyborów i nie pokaże się tutaj więcej
Do strzelec dnia lutego 12 2017 21:05:52
Już w październiku 2018 kolejne wybory,więc nie ma co żali wylewać na portalu, a zacząć coś robić społecznie, rozmawiać z ludźmi, próbować ulepszać, dużo czasu zostało , a i ludzie to docenią i wybiorą Was na Radnych, ba może i na Burmistrza i zaczniecie rządzić, a wtedy to wy staniecie się tymi najgorszymi co nic nie robią.Czekam z utęsknieniem na te chwile. Nawet jak wtedy też będziecie robić coś by troszke ulepszyć w naszej Gminie napewno też skrytykują, ludzie się nie zmieniają tylko starzeją
asdasd dnia lutego 12 2017 21:11:32
popieram Wlenianin. Ja sam się wpisałem z dzieckiem jeżdżę prywatnie bo już kilka razy lekarze błędnie stwierdzili chorobę. jestem za zmianami tak dłużej nie może być!!!
do asdasd dnia lutego 12 2017 21:55:25
tak na pewno Zgorzelec od razu profesora pediatrii zatrudni we Wleniu
do asdasd dnia lutego 12 2017 21:59:30
jesteś za zmianami? na gorsze też ? ja leczę się we Wleniu i dalej chcę, ale po tych zmianach mogę już nie mieć gdzie, a poza tym, jak można za darmo oddawać budynek ośrodka, pięknie wyremontowany? to nie można wydzierżawić im, albo udostępnić ? przecież to niegospodarność na szkodę gminę, mam nadzieję, że radni nie zgodzą się na to, bo to ich będzie się obwiniać, że oddali za darmo ośrodek zdrowia, bo to oni podejmują decyzje
mata hari dnia lutego 12 2017 22:32:45
JAK PAN MOŚCICKI BUDOWAŁ ŚWIETLICE ,TO BYŁ ŚWIETLICOWYM TERAZ ŚWIETLICE TEŻ ZOSTANĄ ODDANE W DOBRE RECE, POD LATARNIAMI NAJCIEMNIEJ,DLATEGO WYMIANA OŚWIETLENIA..
Assad dnia lutego 12 2017 22:33:23
Jak zabraknie Pani Pediatry to Zgorzelec bedzie musial dać nowego pediatre,czy to tak trudno zrozumieć. Ludzie dalej ten budyek bedzie nalezal do Wlenia,bedzie dzierżawiony ile razy o mozna powtarzać
Nick dnia lutego 12 2017 22:38:00
Popatrzcie na Gryfów jak funkcjonuje,ze ze Lwówka ludzie jeżdżą do Gryfowa i Zgorzelca i po co oni by chcieli wziąść Wleń by zamykać, czy zacząć dobrze funkcjonować na wysokim poziomie by pacjenci wrócili. Chyba logiczne chcą zarabiać ,a żeby zarobić trzeba mieć renomę
wkurzony dnia lutego 12 2017 22:46:54
Takie rozdawnictwo to sprawa dla prokuratury
anonimowy dnia lutego 12 2017 23:33:29
Do Assad: § 4. pkt. 2 Prawo własności nieruchomości,w tym udziałów w nieruchomościach Gminy, będących w nieodpłatnym użytkowaniu zakładu przejmowanego, zostanie przekazane nieodpłatnie bez żadnych warunków i zastrzeżeń.... - nazywasz to dzierżawą?
anonimowy dnia lutego 12 2017 23:36:21
Można by było co najwyżej nieodpłatnie użyczyć na czas trwania umowy podmiotowi ale to też jest dosyć ryzykowne
Budzigniew dnia lutego 13 2017 10:45:16
Poprzednia Rada pytała "co z tą Basztową Panie Burmistrzu" a następna będzie pytała co z tym ośrodkiem Panie Burmistrzu. Kolejni Burmistrzowie za zgodą Rad likwidowali "komunalkę" bo nie było uzasadnienia ekonomicznego, wodociągi miejskie przekazane bo też podobno będzie ekonomiczniej, chociaż Prezes firmy zarządzającej twierdzi, że się nie opłaca. Ośrodek Zdrowia o wartości, której nie znamy oraz mieniu, którego wartości też nie znamy zostanie od tak przekazany wraz aktywami o wartości również nieznanej. Co we Wleniu zostanie ?? OKSIT i Szkoła może trzeba rozpocząć rozmowy, np Lubomierz by to wziął oczywiście z jakąś dopłatą jak trzeba będzie :)
ania dnia lutego 13 2017 13:39:24
na wszystko wyrazili zgode radniradni którzy nie maja pojecia o polityce,w większości bez studiów....czego można oczekiwac.kandydują na radnych dla kasy a nie po to ze chća cos zmienić.panie na sesji jak widac na filmie głowy pospuszczały....
ania dnia lutego 13 2017 13:40:01
na wszystko wyrazili zgode radniradni którzy nie maja pojecia o polityce,w większości bez studiów....czego można oczekiwac.kandydują na radnych dla kasy a nie po to ze chća cos zmienić.panie na sesji jak widac na filmie głowy pospuszczały....
Pecet dnia lutego 13 2017 13:51:52
ania - niestety muszę przyznać Ci rację.
90% rady miasta jest na swoich stanowiskach dla kasy...

Proponuje założyć Komitet Wyborczy i każdy z Nas złoży deklarację, że przy następnych wyborach zrzeknie się diety. Niestety we Wleniu chętnych nie ma... :(
Do ania dnia lutego 13 2017 14:06:52
Coś po łebkach oglądałaś i chyba nie uchwyciłaś sensu. Po pierwsze to nie była sesja tylko komisja, po drugie na nic się radni nie zgodzili wręcz przeciwnie. Coś dzwoni tylko nie wiadomo, w którym kościele :D Wnioskuje, że raczej nie posiadasz wykształcenia wyższego, raczej średnie - średnio czyta, średnio pisze i jeszcze ogląda bez zrozumienia :D
a dnia lutego 13 2017 21:09:45
może by tak merytorycznie Do ania, a nie tylko osobiste wycieczki, lepiej się poczułeś? a jak ma się twój post do tematu ośrodka zdrowia, chyba nijak
Taki-tam dnia lutego 14 2017 13:24:50
Praktycznie mamy jednego lekarza-bo nieoceniona dr z Pilichowic juz dawno temu chciała przejść na emeryture.Jest to już zagrozenie;bo i on może zachorować,więc kto będzie leczył ? Zgorzelec daje gwarancje że przynajmniej ten problem będzie z głowy.Trzeba mieć świadomość ze nawet najpiekniejszy ośrodek zdrowia bez zaplecza medycznego na bardzo wysokim poziomie i ktory Zgorzelec gwarantuje nie podoła nawet najbardziej elementarnym potrzebom Miasta i gminy Wleń.
Do Takie-tam dnia lutego 14 2017 13:54:33
Wskaż proszę w projekcie uchwały, punkt o gwarancjach Zgorzelca.
Don dnia lutego 14 2017 14:30:05
Za to władza była przygotowana na wszystkie pytania można było dostać odpowieć gratuluje na pewno wyksztsłcenie pomogło ja po zawodowej szkole ale bardziej bym sie przygotował sam bym chciał znac odpowiedzi na zadawane pytania a tu przygotowany że bedzie tak jak władza widzi ha ha
Do Ani dnia lutego 14 2017 15:20:50
A czy uwazasz ze wszyscy po studiach to geniusze a radni bez studiow to bezmozgowce wiec nie obrazaj ludzi.Znam ludzi ktorzy nie maja nawet sredniego wyksztalcenia i sa madrzejsi od wielu magistrow.Nie liczy sie papierek lecz wiedza bo z tymi papierkami tez pracuja w Tesko i na budowach lub na zmywakach w Anglii i w Niemczech.
Baju baj dnia lutego 14 2017 15:51:48
A co Zgorzelec ma nadprodukcję lekarzy,którzy są tak chętni,żeby dojeźdźać do Wlenia?Czy może odwrotnie my będziemy tam jeździć?
bum bum bum dnia lutego 14 2017 18:43:16
co to za zadyma z tym ośrodkiem ludzie jeszcze kilka lat i we Wleniu ostatni gasi światło !!!!
Zajmijcie się tym żeby ludzi ściągnąć do Wlenia !!!! żeby było kogo leczyć a nie gdzie !!!!
JA się pytam co z ta ,,STREFA,, ekonomiczna przy drodze na Nielestno Gdzie te słynne miejsca pracy bo to jest bolączka Wlenia !!!!!!
mieszkanka dnia lutego 14 2017 19:15:13
Przecież burmistrz już został doceniony za wybitne osiągnięcia to po co mu się więcej wysilać, żeby utworzyć strefę ekonomiczną to trzeba się mocno natrudzic
bum bum bum dnia lutego 14 2017 19:53:34
Przez kogo zostal doceniony ?
Elf dnia lutego 14 2017 20:10:40
Dobrze pytasz Bum bum. Kto dał podwyżkę? Na kogo mam nie głosować w następnych wyborach?
ja dnia lutego 14 2017 20:36:06
Ciekawe czy w przyszłym roku będzie puk, puk do drzwi???
Komentarz dnia lutego 14 2017 21:28:26
Powiem tak, czy coś będzie osadzimy za rok na wyborach. Jak nie to zaglosujemy na innego kandydata.Ale narazie ludzie dajcie cos zrobic obecnemu Burmistrzowi, bo jak narazie to tylko krytykowanie jest modne.Nic wiecej
bum bum bum dnia lutego 14 2017 22:02:39
to nie krytyka tylko upominanie się o swoje a tak na marginesie uważam ze zawiązywanie komitetów wyborczych powinno odbywać się co najmniej rok prze wyborami . Wtedy potencjalny kandydat musiał by się opowiedzieć chociażby na temat ośrodka zdrowia a także działało by to motywująco na obecne władze jak czuły by oddech rywala na plecach .
Jak myślicie jakich kandydatów będziemy mieli na włodarza naszego miasta ?
do radnych dnia lutego 14 2017 22:18:59
W sprawie oddania wleńskiego Ośrodka Zdrowia prosimy o wypowiedz radnego Buciaka oraz radnego Gładysza.
Wlenianin dnia lutego 15 2017 06:49:25
16.02.2017 r. godz.10 .00 w Ośrodku Kultury Sportu i Turystyki odbędzie się spotkanie z panią Dyrektor Szpitala w Zgorzelcu na wspólnym posiedzeniu komisji stałych Rady Miasta i Gminy Wleń.Zapewne jak ktoś ma jakieś pytania powinien tm się udać i dowiedzieć się co go nurtuje
mieszkanka dnia lutego 15 2017 11:43:05
Panie Romaniuk..Czy Pan słyszy co Pan mówi??? Większość mieszkańców jest zadowolona ??? A czy Pan patrzy w statystyki ??ile już pacjentów się wypisało z tego świetnego ośrodka??? Stanowisko, które Pan zajmuje skłania, żeby się tym wszystkim interesować!! a nie tylko wypłatą!! Sam Pan doktor przyjmuje 5 pacjentów na dzień i koniec- bo jest Pan rzekomo już zmęczony..po drugie nie chce tu nikogo obrażać ale nowych lekarzy nie ma a Ci starsi też już by chcieli pójść na emeryturę..
Budzigniew dnia lutego 15 2017 12:23:11
A ja tam jestem bardzo zadowolony z POZ w Wleniu :)
@mieszkanka - chyba nie miałaś przyjemności czekać w "PGR'ach" na poczekalni. Przedstaw proszę to badanie statystyczne, na które się powołujesz, do mnie cyfry lepiej przemawiają.
*** dnia lutego 15 2017 13:08:56
Mieszkanko Chyba nie chodzisz do ośrodka za często to się nie wypowiadaj, pięciu pacjentów to lekka przesada z twojej strony
popieram mieszkanke dnia lutego 15 2017 13:48:40
Sam wypisałem dzieci z tej przychodzni i przenioslem do J.G
Brawo dla i tak dalejni dnia lutego 15 2017 14:20:42
Bardzo fajny wierszyk. Akurat pasuje do obecnej sytulacji we Wleniu na temat przychodni.Powaznie piszac to bardzo dawno temu obecni lekarze powinni byc zwolnieni.Nie liczyli sie pacjeci ale comiesieczna wyplata.
@popieram mieszkanke dnia lutego 15 2017 15:09:56
Dziwię się, że tylko do J.G. przeniosłeś, trzeba było do Wrocławia przenieść jeszcze ekskluzywniej i na pewno lepszy poziom usług medycznych.
Dodaj komentarz
Nick:



5 + 2:
Do komentujących

Przypominamy: Komentarze, które łamią Regulamin wleninfo.pl, nie dotyczą artykułów, newsów, zdjęć, są wulgarne, obraźliwe, naruszające prawa osób postronnych, propagujące nienawiść i przemoc, wpisywane z bramek będą usuwane!

Treci komentarzy opublikowanych na portalu wleninfo.pl są wyłącznie prywatną opinią użytkowników. Za treć opublikowanych komentarzy odpowiada ich autor. Komentarze internautów nie przedstawiają stanowiska wleninfo.pl

Oceny
Dodawanie ocen dostępne tylko dla zalogowanych Użytkowników.

Proszę się zalogować lub zarejestrować, żeby móc dodawać oceny.

Brak ocen.
Statystyka
Gości Online: 1
Brak Użytkowników Online

Zarejestrowanych Użytkowników: 394
Najnowszy Użytkownik: Anton25
ogłoszenia
GLKS Pogoń Wleń

Wulkanizacja

Wulkanizacja
ARTYKUŁY HISTORYCZNE RELACJE VIDEO Z ŻYCIA GMINY

Zapomniani - Chyliński
Lähnmühle - młyn we ...
90 rocznica tragedii...
ZAMEK WLEŃ ANNO DOMI...
Komu nie bije dzwon
Skradzione herby Pał...
Dzień zwycięstwa czy...
Jak promowano Lähn (...
O żmijach i złotym s...
Zamek Lenno w opałach!

więcej artykułów

Dzik(i) Wleń
Dzwon Dorothei
27 Rajd Karkonoski
Rewitalizacja miasta?
Sprawa Tarczynki
Spływ Bobrem
Podtopienia w Łupkach
Zrzut wody w Pilchowicach
DZIUNIA
26 Rajd Karkonoski
Sesja RMiG- sprawy różne
DERBY Pogoń : Czarni

video archiwum

Brak zawartości dla tego panelu

więcej artykułów
 
LOSOWE ZDJĘCIEOstatnio widzianiPogoda dla Wlenia



Dożynki


j23216 weeks
Administrator484 weeks
tender484 weeks
jasiek485 weeks
admin486 weeks
gisia487 weeks
jordan488 weeks
enisia488 weeks
lekul488 weeks
Maskonp488 weeks

new.meteo.pl
Copyright © Wleninfo.pl. Projekt i kodowanie : Piotr 'kintar' Kawecki - Satis sp. z o.o.
Powered by PHP-Fusion & EP IV © 2003-2005.
16938006 Unikalnych wizyt

Wszelkie materiały zawarte w serwisie zostały opublikowane nieodpłatnie oraz za zgodą ich właścicieli. Kopiowanie zawartości serwisu bez zgody redakcji zabronione.