wleninfo.pl wykorzystuje pliki cookie. Korzystanie z wleninfo.pl bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza zgodę na stosowanie plików cookie. więcej w Regulaminie
Nazwa Użytkownika   Hasło      Zapamiętaj mnie



Kliknij aby wejść do pełnej galeriiKliknij aby wejść do pełnej galeriiKliknij aby wejść do pełnej galeriiKliknij aby wejść do pełnej galeriiKliknij aby wejść do pełnej galerii
Mieszkańcy Wlenia to „jełopy”! Czy tak uważa radny Gładysz?
MiejskieMłodzieńcza fantazja, głupota czy po prostu zwykłe chamstwo i arogancja? Nie do końca wiadomo czym kierował się radny Jacek Gładysz nazywając „jełopami” użytkowników wleninfo w większości mieszkańców Wlenia i okolic.

Cóż tak bardzo zirytowało pana radnego Gładysza? Zdecydowanie najbardziej zabolało pan Jacka zdanie o garstce mieszkańców Wlenia na otwarciu Jarmarku Średniowiecznego. Niemal do furii doprowadziła go relacja pana Marka Drala na lwówecki.info, która o zgrozo ukazała się również na jakichś  „jeleniogórskich stronach”! Jakby tego było mało nie „wytresowani” przez pana radnego uczestnicy imprezy śmieli mieć inne zdanie niż pan Gładysz i co gorsze publicznie je wyrazili w licznych komentarzach. Tego już dla pana radnego było za wiele!

Słowa to będą gorzkie, więc powtórzę: jeśli ktoś ma słabe nerwy to żegnam, robię ankietę -  pisze pan radny w swoim tekście, zwracając się przy tym do ludzi mądrych, inteligentnych i samodzielnie myślących. A są to jak wynika ze słów autora „wytresowani”  czytelnicy jego bloga. W tejże ankiecie będą mogli wyrazić jedynie słuszny pogląd autora. Negatywne opinie „jełopów” z wleninfo mnie nie interesują! Stawia sprawę jasno pan radny!

Można tekst pana Jacka zamieszczony na
facebooku  potraktować żartobliwie, lekceważąco. Można machnąć ręką. Gdyby nie jeden mały szczegół. Pan Jacek Gładysz naprawdę jest radnym Miasta i Gminy Wleń.

Dla wtajemniczonych. Tym tekstem radny przywrócił równowagę mocy na świecie.








ANDRZEJ JAŚKIEWICZ

Komentarze
Minaj dnia lipca 05 2016 21:38:50
Najprawdziwsza prawda w tekście Pana Jacka! Dobrze, że jest ktoś kto sprzeciwia się otwarcie temu czemuś co nazywacie portalem informacyjnym. Temu obrzucaniu ludzi błotem! Szambo to dla was za wysokie progi. Poziom szlamu ma ta gazetka. !!! Brawo Panie Jacku Brawo!!! Ma Pan moje wsparcie!!! Trzeba ich nauczyć kutury!!!
Obiektywny dnia lipca 05 2016 21:44:51
Brawo Panie Jacku... Swoją drogę strzał w kolano wykonał właściciel portalu umieszczając ten tekst na stronie...
heh... dnia lipca 05 2016 21:52:30
Nieumiejętność czytania ze zrozumieniem Panie Andrzeju :) Kolanko boli...
BRAWO dnia lipca 05 2016 21:53:03
PRZYŁĄCZAM SIĘ!
panie Jacku tresura nie poszła na marne!
heh... dnia lipca 05 2016 21:54:07
A co do Jacka... BRAWO sprowokowałeś WI. Chyba taki miałeś zamiar ;>?
czytelnik dnia lipca 05 2016 22:03:30
Z mojej strony nie czuję się jełopem pomimo,że czytam ten portal. Natomiast od siebie powiem w twarz przy najbliższym spotkaniu Jackowi Gładyszowi co o nim sądzę i kim dla mnie jest, oraz co reprezentuje. Pewnie nie będzie to przyjemne ale sam tego chce.
Do miłego zobaczenia.....Jakiekolwiek tłumaczenie nic nie pomoże.
Minaj dnia lipca 05 2016 22:07:48
Redaktorek nie usuwa wpisów nie po jego myśli? ;) hehe oby to był koniec tego dennego portaliku!!!!
dsa dnia lipca 05 2016 22:15:57
Tego sie po panu panie Gładysz nie spodziewałam. Chamstwo w czystej postaci.
ktosek dnia lipca 05 2016 22:32:26
Taka jest różnica miedzy redaktorem, a Gładyszem i resztą jego towarzystwa. Na wleninfo kilkaset zdjęć z imprezy. I jakoś Gładysz tego nie zauważył. Na wleninfo relacja z jarmarku ukazywała się niemal na bieżąco tego oni Gładysz ani Zych też nie zauważyli. jeżeli redaktor odnosi się do tekstu Gładysza to zamieszcza również ten tekst - kazdy może przeczytać i ocenić. A Gładysz i jego towarzystwo?
podzielam zdanie dsa. Zwykłe chamstwo!
rynsztok dnia lipca 05 2016 22:38:23
Jeżeli ktoś osiągnął poziom rynsztoka to pan Radny i panowie podpisujący się nickami: Minaj, heh..., Obiektywny. Wystarczy poczytać ich posty żeby poczuć smród.

I kto tu kogo obrzuca błotem?
Minajg dnia lipca 05 2016 23:01:42
rynsztok-5 jak siebie nazywasz tak jest...cóż ;) idź pocałuj swojego guru z wi w stópki ; )
Ciekawa dnia lipca 05 2016 23:28:12
Dni Wlenia to porażka i proszę nie bronić przegranej sprawy Panie Jacku. Taką imprezkę to można sobie zrobić dla siebie i kilku wybrańców ,tak po prostu kameralnie.Promocji z tego nie będzie,nie przyłożyliście się niestety. Ludzi trzeba zachęcić ,stworzyć atrakcyjny program, anie korzystać z prawa łaski w sensie bierzcie co dają i się cieszcie.. Co do wpisu Pana to popieram. Portal ten jest niezwykle stronniczy i nastawiony na nieobiektywną krytykę.Ludzie na szczęście o tym wiedzą.Może nieco za mocne słowa ale w tej kwestii Pana popieram.Czasem tak trzeba bo inaczej nic nie dotrze do tych tępych łbów.
TAK dnia lipca 05 2016 23:45:52
Ja również popieram Pana Jacka- całkiem sensownie gada.. a ta wszechobecna na tym portalu krytyka wszelkich aspektów życia w naszym pięknym Wleniu przyprawia mnie o mdłości i czasami wchodząc tu aż sie boje że sie porzygam :)
Myślę że ktoś powinien zrobić własny portal gdzie można by poczytać obiektywne wiadomości na temat wydarzeń w gminie zamiast tego śmietnika
wyborca dnia lipca 06 2016 05:29:55
Gładysz to zwykły cham i prostak. Słownictwo na poziomie zakaźnego.
do ciekawa dnia lipca 06 2016 06:27:26
Sama masz tępy łeb!
mieszkaniec dnia lipca 06 2016 08:26:15
JACEK, TA ODPOWIEDŹ NA TWÓJ POST TO TWOJE ZWYCIĘSTWO! BRAWO!
obiektywny dnia lipca 06 2016 08:59:51
Dni wlenia były bardzo fajne, tylko trzeba chcieć korzystać z tego i się bawić a nie stać gdzieś przyczajonym w rogu rynku i narzekać na wszystko, więcej takich imprez bo ludzie we wleniu zaczynają dziczeć i wstydzą się bawić wspólnie:)
Obiektywy dnia lipca 06 2016 10:03:40
Brawo Jacek Redaktor nie umie czytać ze zrozumieniem to po 1
po2 Postawił Cie raczej w dobrym świetle wrzucając ten artykuł.
po 3 Jełopów jest garstka z otoczenia wleninfo którzy tylko szukają złych rzeczy
po 4 ankieta anonimowa jest GÓW.... warta z tel mozna głosować kilka razy
po5 twoja nie jest anonimowa -BRAWO
po6 DNI WLENIA BYŁY BARDZO FAJNE ZA ROK WYSTARTUJE WE WSZYSTKICH KONKURENCJACH!!!!
Obiektywny dnia lipca 06 2016 10:56:43
To żenujące.
Na tym jarmarku rynek świecił pustkami, widzialem na własne oczy.
A co do Radnego Gładysza, to brak mi słów, dawno nie spotkałem się z taką arogancją władzy
fate dnia lipca 06 2016 12:51:18
jakim cudem jeden ... moze obrazac innych twierdzac ze wytresowal sobie jelopow i jeszcze otrzymywac za to poklask, jest to potwierdzenie faktu ze spoleczenstwo (nie tylko to nasze lokalne) glupieje i madrosc jak w przyslowiu ustepuje glupocie... wg mnie tekst pseudo radnego jest prawicowy do cna i tak betonowy jak (tu juz sobie mozna samemu dopowiedziec).

jesli chodzi natomiast o sama impreze to od lat jest to marnowanie w nieumiejetny sposob pieniedzy podatnikow, impreza jest denna, bez atrakcji (szczegolnie dla rodzin), bez pomyslu, bez zadnego sensu, mozliwe ze jedemu radnemu wystarczy budka z piwem i jak zaszumi w glowie to wszystko sie spodoba...
XxX dnia lipca 06 2016 14:15:10
Byłem w sobotę na dniach Wlenia i mi się podobało a ludzi moim zdaniem nie było aż tak mało jak tu przedstawiają
bywalec dnia lipca 06 2016 19:11:47
wleń info to czysta propaganda lewicowa hehe
bywalec dnia lipca 06 2016 19:17:15
swoją drogą pochwalam zacięcie Jacka , i to że ma dość kontrowersyjne ale zarazem szczere intencje w stosunku do naszego Wlenia i jego mieszkańców, brawo Ty.
Władza która dzieli jest do Dup* dnia lipca 06 2016 19:39:42
To co wypisuje Gładysz jest nie do wyobrażenia w Jeleniej Górze, Lwówku czy Gryfowie. Ktoś taki byłby skończony politycznie na zawsze. A we Wleniu znajduje poklask!
Władza powinna mieszkańców łączyć w działaniu dla wspólnego dobra, a nie dzielić. Jak widać Gładysz niczego nie zrozumiał.
Kolejny przykład. Zych składając podziękowania ani słowem nie wspomniał o WI. A to tutaj relacja z jarmarku aktualizowana była codziennie. Zapomniał również o podziękowaniach dla Schroniska w Łupkach ciekawe dlaczego?

Panie Arturze żeby wznieść się ponad podziały trzeba mieć klasę, a tej jak widać panu brakuje.

I tak na marginesie.
Zupełnie nie rozumiem po co Zych i Gładysz doprowadzają do wojny z lokalnymi mediami. Wojny w której są skazani na porażkę. Znam obu panów prowadzących WI i Lwówecki i wiem, że obaj początkowo byli Zychowi przychylni. Jakim trzeba być idiotą żeby ich sobie zrazić? No cóż panie Burmistrzu i panie Radny w tym starciu nie daje wam żadnych szans.
Król jest nagi dnia lipca 06 2016 20:35:54
Tak mnie teraz zastanowiło, dlaczego na plakacie jarmarku było logo tv z Bogatyni a nie było Wleńskiego portalu?
Burmistrz Zych obiecywał, że będzie burmistrzem wszystkich mieszkańców, że będzie łączył a nie dzielił społeczeństwo, że będzie współpracował ze wszystkim... I gdzie są teraz obietnice Zycha?
bywalec dnia lipca 06 2016 20:48:16
JASNE WLENINFO TO POTEGA BEZ KTOREJ NIE ZBUDUJEMY POROZUMIENIA W SPOŁECZEŃSTWIE HAHAHA ZASTANÓW SIĘ CO TY IDIOTO WG WYPISUJESZ
taaa dnia lipca 06 2016 21:01:10
Zych będzie łączył społeczeństwo razem z Gładyszem. hahahah!!! Razem z Gładyszem będzie budował porozumienie heheheh taaa i jeszcze z bywalcem! To ci dopiero będzie porozumienie i zgoda, że pozostali to jełopy heheh
unkown dnia lipca 06 2016 22:55:14
nie przepadam za radnym Gładyszem, ale musze sie z nim zgodzić. Jakbym nie był na dniach Wlenia, to czytając artykuły na jg, wleninfo i lwoweckie, spojrzałbym na Wleń jako mieścine bez perspektyw, gdzie władza stara sie zapewnić rozrywke, a mieszkańcy mają to gdzieś. Wydaje mi się, że te portale nie powinny wymyślać nędznych nagłówków rodem z portali typu wp czy, gdzie twórca (bo trudno go nazwać redaktorem) zarabia na kliknięciu w link. Nawet na wleninfo przeczytałem: "W obecności zaledwie garstki mieszkańców Wlenia oraz gości..." - może i jest to prawda, że na rozpoczeciu nie bylo zbyt wiele osób, ale póżniej już było ich całkiem sporo. Więc po co pisać o nędznym początku? Może warto było wspomnieć o tym co sie działo później. Tak sie promuje Wleń? Co jest do cholery z tym portalem?
Co do p. Gładysza - w końcu znalazł sie ktoś, kto głośno mówi to co myśli i sie tego nie boi, a nie tak jak reszta radnych, siedzi cicho, bierze kase i grzecznie podnosi rączke kiedy trzeba. Ale patrząc na wypowiedzi mieszkańców, widzę, że lubią oni "stary ład" i żadnych zmian nie chcą - jednocześnie narzekając na stagnacje. Więcej takich Gładyszów w radzie i może w końcu zaczęłoby sie coś dziać w tej mieścinie, bo póki co to "rządzą" wciąż te same "mordy".
Pytanie dnia lipca 06 2016 23:03:09
Panie gładysz pisze pan w komentarzu " Ale artykuł nie miał na celu obiektywnego przedstawienia dni Wlenia - on był pisany z tezą. Wszyscy tu obecni wiedzą jaką." wszędzie szukałem tego artykułu z tezą na WI i jakoś go nie znalazłem. Może mi pan przytoczyć treść tego artykułu szkalującego imprezę we Wleniu? Chętnie go przeczytam. Na wleninfo zamieścili pana wypowiedź. Zamieść pan chociaż link do tego słynnego artykułu na info! Naprawdę chętnie poczytamy
HAHAHAHA dnia lipca 06 2016 23:19:41
Widzę, że większość komentujących ocenia artykuł którego na wleninfo nigdy się nie ukazał. Co więcej żadna relacja wleninfo z dni Wlenia nie ukazała się na żadnych "jeleniogórskich stronach" Pan Radny Gładysz zdaje się krytykować coś co nie miało miejsca. No chyba, że radny Gładysz ma wizję która podziela część komentujacych.
Krytyka czegoś co nigdy nie miało miejsca.
SZCZYT ZIDIOCENIA
Pytanie dnia lipca 06 2016 23:44:02
Panie radny Gładysz no to gdzie ten straszny artykuł na wleninfo. Poza zdjęciami niczego nie znalazłem. Zdjęć sporo. Każdy może zobaczyć to co chce. Jeden pusty plac. Ktoś inny ludzi siedzących na murku. ALE ARTYKUŁU NIE ZNALAZŁEM.

CZEKAM PANIE GŁADYSZ
OD ZAWSZE WE WLENIU dnia lipca 07 2016 00:14:45
Gładki ma racje. Redaktor Pan Jaśkiewicz niech sie zajmie kibicowaniem i wspieraniem WKSU bo to mu chyba najlepiej idzie . zamiast wspierać lokalnych to niee . JELOPY Z WLENIA TO LUDZIE ZAWISTNI TACY KTÓRZY BY PEWNIE CHCIELI COS TUTAJ NAPISAC ALE NIESTETY NIE POTRAFIĄ DODAWAĆ
Byla mieszkanka dnia lipca 07 2016 00:37:04
Od jakiegoś czasu śledzę Facebookowy profil Pana Radnego i bardzo sie cieszę , ze jest w końcu osoba , która potrafi obiektywnie ocenić sytuacje a nie przedstawiać Wlen jako piękne miasto , wspaniali mieszkańcy . Prawda jest taka , ze w tym mieście nikomu sie nie dogodzi . Dni Wlenia z zespołami przyciągały wieczorami ludzi , którzy chcieli sie napić , zrobili w końcu coś innego , coś , z czego mogły cieszyć sie dzieci , zobaczyć , poznać nowe atrakcje . To rownież nie pasuje . Jakby nic nie robili to tez zle . Zgadzam sie w pełni w opinia Pana Jacka i popieram ! Takie miasto , choćby Justin Bieber wystąpił to by powiedzieli ze słaba muzyka . Brak słów
kibic dnia lipca 07 2016 08:21:24
do byłej mieszkanki, Co szanowną panią tak zachwyciło,?te wsiowe zespoły,
taa dnia lipca 07 2016 08:54:29
we wleniu mieszka specyficzne społeczeństwo trzeba przyznać.zawiść zazdrość plotkarstwo ,szukanie sensacji.bgło jak bło.mało ludzi to fakt na rynku ale to ze nie chcie;i wyjsc ludzie na rynek nie wina burmistrza.
ania dnia lipca 07 2016 08:55:31
p.Gładysz właśnie te jełopy pana na radnego wybrali!!!!!!!!
piko dnia lipca 07 2016 09:04:51
niektórymi komentarzami powinien zainteresować się wydział antynarkotykowy
czart dnia lipca 07 2016 09:18:52
Czasami "wpadam" sobie na wleninfo, żeby zobaczyć co się dzieje we Wleniu. Niezależnie od stronniczości komentarzy i artykułów można sobie z grubsza wyrobić zdanie o całości.
Panie Jacku. Można mieć odmienne zdanie. Można dyskutować. Nazwanie kogoś "wytresowanym jełopem" pokazuje, że nie jest pan żadnym partnerem do dyskusji.
Jeśli natomiast chodzi o imprezę to wystarczy pooglądać zdjęcia z poprzedniego i z tego roku... I z poprzednich lat...
Można je łatwo znaleźć na tym portalu, który tak pan opluwa.
krawiec Stefania dnia lipca 07 2016 10:19:48
NIE ROZUMIEM DLACZEGO TAKA ''NAGONKA'NA P.JACKA >?PRZECIEŻ JEST MIESZKAŃCEM MIASTA OD URODZENIA I MA PRAWO DO WŁASNEGO ZDANIA I OCENY SYTUACJI.WIEM JEST RADNYM ,TEŻ NA NIEGO GŁOSOWAŁAM.. TYLKO NIE ODBIERAJMY LUDZIOM ;;PRAWA DO WŁASNEGO ZDANIA''
Wilma dnia lipca 07 2016 10:32:59
No cóż... Wygląda na to, że p. Jackowi Gładyszowi władza (nawet w tak minimalnej dawce, bo jakoś nie wygląda na to, by radny we Wleniu wiele mógł) uderzyła do głowy. Współczuję.
Lech dnia lipca 07 2016 11:37:06
może to nie władza, tylko coś innego
wleninfo dnia lipca 07 2016 14:14:40
To może jakaś rozmowa ,bo takie komentarze do niczego nie prowadzą .

Gratulacje dla administratora za zablokowanie możliwosci dodawania komentarzy Jackowi . Poziom przedszkola ...
wleninfo dnia lipca 07 2016 14:16:48
może dodajmy również kolejne posty radnego
np:
Jacek Gładysz
10 godz. ·
Proszę Państwa dwa drobne komunikaty:
1. Z dniem dzisiejszym została mi odebrana możliwość pisania komentarzy na Wleń info (być może czasowo, może - permanentnie) - ocenę tego faktu pozostawiam Państwu.
....
Literat dnia lipca 07 2016 14:19:29
ALE "piórko" to Radny Gładysz nieporównywalnie lepsze od Redaktora Naczelnego. Taki "kozak" na zdaniach wielokrotnie złożonych :) a co do słownictwa to ostrzegał, że nie będzie delikatny. Warto przeczytać dla samego sposobu i formy, widać, że nie opierniczał się na Polskim.
wróg publiczny numer jeden dnia lipca 07 2016 16:09:37
W którym miejscu nazwałem kogoś wytresowanym jełopem? Jak widzę historia zaczyna już żyć własnym życiem, lada moment muzułmanie utną mi głowę za obrazę proroka Mahometa.

Władza uderzyła mi do głowy - tego nawet nie będę komentował. Jeśli mówienie na głos tego co się myśli jest oznaką władzy, to jestem królem świata.

Nie zgodzę się z tym, że wybrały mnie jełopy. Wybrały mnie osoby, do których drzwi przyniosłem mój program wyborczy, którym patrzyłem w twarz, które prosiłem o podpis na liście.

Teksty o dzieleniu społeczeństwa również uznam za dobry żart. W którym miejscu nas niby podzieliłem? W tym, którym powiedziałem, że jeśli ktoś się nie bawił to niech teraz nie narzeka? Kto dokonał tego podziału?

Co do szans, jakie mam w "starciu z mediami" - ja nigdy na taką wojnę nie szedłem. Zawsze robiłem dokładnie to samo: mówiłem jak jest. Jeśli jakiś artykuł przedstawiał fałszywy obraz rzeczywistości (np. wspominał tylko o aktywności radnego Drala w sytuacji gdy na dany temat aktywnie wypowiadaliśmy się także ja i Agata Hołdowicz lub w sytuacji gdy pokazywał dni Wlenia jako niewypał - podczas gdy wszyscy obecni widzieliśmy jak było) - sprzeciwiałem się temu. Jeśli komuś to jest problemem, to świadczy to raczej o nim niż o mnie. Zawsze wydawało mi się, że celem mediów jest pokazywanie prawdy - jak bardzo się myliłem widać po tym, co Panowie Jaśkiewicz i Dral zrobili pisząc i propagując ten szkalujący mnie materiał.

Odnośnie "artykułu" - przykro mi, że nie spotkała się z ciepłym przyjęciem nobilitacja, jakiej się w stosunku do jednego zdania, kilku zdjęć i ankiety dopuściłem. W obliczu uzasadnionej krytyki przyznaję mój błąd - to nie był artykuł. To było jedno zdanie, kilka zdjęć plus ankieta. Dla czytelników jeszcze mniej domyślnych, tezę, o której wyżej wspominałem, wyrażę wprost: tegoroczne dni Wlenia były tak słabe, że nikt nie przyszedł. Ponadto na stronie jgora24 ukazał się tekst ze strony lwówecki i o tym właśnie pisałem w moim tekście. Czy takie wyjaśnienia zaspokajają Państwa głód poznawczy?

Natomiast już tak całkiem z innej bajki - co tak bardzo niektórym tutaj we mnie nie pasuje? Jestem chyba jedynym radnym, który się tu udziela, ilekroć ktoś zadaje pytanie, na które znam odpowiedź, staram się odpisać. Wywołany do odpowiedzi odpowiadam. Nie boję się stać twarzą w twarz z Waszym anonimowym tłumem. Powiedzcie - w którym miejscu robię błąd?

Jak bardzo niewygodny musiałem być dla Pana Jaśkiewicza skoro z dniem wczorajszym zdecydował się zablokować mi możliwość dodawania komentarzy tutaj? Jest to cena jaką przyszło mi zapłacić za powiedzianą głośno prawdę. Przykro mi z tego powodu, bo nie będę już mógł odpisywać tej części z Was, która zawsze na to zasługiwała, zadając rzeczowe pytania, zwracając się do mnie kulturalnie, itd.

Myślę, że cała ta sytuacja ma w sobie jednak pierwiastek ożywczy - pewne rzeczy wyszły z ukrycia, pewne fakty zostały ujawnione. Zdolność akceptowania krytyki jest jedną z cech dobrego polityka. Z naszej dwójki Panie Andrzeju jeden nie zdał tego egzaminu.

Pozdrawiam
Wróg głupoty dnia lipca 07 2016 16:58:29
Znowu winni są wszyscy, tylko nie Gładysz. Obrzucił wszystkich błotem, zachwycił sie tym, a teraz się tłumaczy i szuka winnych. Przecież czarno na białym jest Pana tekst Panie radny, więc o co chodzi, o to że zepsuł Pan sobie opinię, taka karma
Co do dni wlenia, to ma Pan rację każdy kto był widział, że tak kiepsko zorganizowanego święta jeszcze we wleniu nie było, ja byłem, widziałem i potwierdzam, szkoda było pieniędzy na tę scenę i na "atrakcje", które nikogo nie zainteresowały.
Mam tylko nadzieję, że burmistrz nie podziela pańskiego poglądu i za rok przyłoży się bardziej do organizacji tego święta, czego wszystkim mieszkańcom życzę
ktos_nowy dnia lipca 07 2016 17:27:32
Pan redaktor chciał pojechać Gładkiego a tu inni pojechali redaktora :)
swoją drogą po co ten portal skoro tu nic nie ma? NIC CO SIE MOŻE PRZYDAĆ!!! A RZEKOMO TO PORTAL INFORMACYJNY! JEDNA WIELKA KPINA A NIE PORTAL!
Gładysz - jesteś żałosny dnia lipca 07 2016 17:33:42
Nagle okazało się, że zadnego artykułu nie było, no właściwie był ale na 24 jg. I nie z WI tylko z lwóweckiego. Gładysz czytał ale myślał, że to był Jaśkiewicz, a to nie był Jaśkiewicz tylko Dral. Obaj się znają to są winni. Nawet zablokowali ci możliwość komentowania. A właściwie to ci nie zablokowali bo cały czas komentujesz. Gładysz ty jesteś zdrowo po****y

Wszystkie zarzuty kierowałeś wprost do Jaśkiewicza. Po to, żeby obrazić człowieka bezczelnie kłamałeś i nawet nie potrafisz przeprosić. Nie jesteś w stanie zachować nawet resztek godności. Ty i twoje towarzystwo kompletnie zbłaźniliście się i skompromitowali po prostu wstyd. Wleń to małe miasteczko. Jak spotkasz człowieka na mieście będziesz miał kłamco odwagę spojrzeć mu w oczy?
dsa dnia lipca 07 2016 20:23:58
Jak widać ani niczego się pan nie nauczył ani nie zrozumiał. Szkoda na pana czasu.
bywalec dnia lipca 07 2016 20:27:32
no i to by było na tyle koniec kropka .
Wilma dnia lipca 07 2016 22:44:52
Jeśli mówienie na głos tego co się myśli jest oznaką władzy, to jestem królem świata.

Pan ma prawo "mówić na głos", ale odmawia Pan innym prawa do tego samego, jeśli treść wypowiedzi nie potwierdza Pańskich przekonań? Widocznie jest Pan jednak królem świata. :)

Forma wypowiedzi, proszę Pana, to podstawa. Na pewno Pan o tym wie?

Nie wypowiadałam się jakoś specjalnie obficie nt. "spornych" wydarzeń, wychodząc z założenia, że jeśli to większości wlenian odpowiada, to OK. Z zastrzeżeniem jednak, że to, co bawi jednych, nie może szkodzić innym. I tak, w nocy było zbyt głośno.
Przez przypadek trafiłam na spektakl dla dzieci - to, co pokazał nieszczęsnej dziatwie Rufi Rafi, woła o pomstę do nieba i powinno być zakazane. Żenujące gagi z podtekstami fekalnymi, humor najniższych lotów, brak czegokolwiek, co mogłoby się kojarzyć z talentem - czy naprawdę chcemy, żeby nasi milusińscy tak się bawili (za miejskie pieniądze w dodatku)?
A te chamskie dowcipy w wykonaniu "Trzech Koron", czy jak im tam, to dno i wodorosty...

Owszem, było sporo interesujących i inspirujących propozycji - na różnym poziomie, więc naprawdę dla każdego, ale nie udawajmy, że nie ma powodów, by się pochylić nad "niewypałami".

Jeśli Pan uważa, że impreza była idealna i godna poniesionych nakładów, to OK. Ma Pan prawo do własnych opinii i indywidualnego gustu. Nie ma Pan jednak prawa obrażać tych, którzy mają zastrzeżenia do organizatorów. Myślę, że jako radny powinien Pan tych niezadowolonych (jełopów?) wysłuchać szczególnie starannie.

Jestem chyba jedynym radnym, który się tu udziela, ilekroć ktoś zadaje pytanie, na które znam odpowiedź, staram się odpisać. Wywołany do odpowiedzi odpowiadam. Nie boję się stać twarzą w twarz z Waszym anonimowym tłumem. Powiedzcie - w którym miejscu robię błąd?

Radny powinien raczej skutecznie "stawać twarzą w twarz" z przedstawicielami miejskich władz, w interesie mieszkańców oczywiście (zwanych zgrabnie przez Pana "anonimowym tłumem"). Pan z tego "anonimowego tłumu" niedawno wyszedł - jako tego "tłumu" reprezentant. :)
obiektywny dnia lipca 08 2016 08:50:20
Jacek nie przejmuj się komentarze piszę jedne i te same osoby te negatywne.
będziesz miał panie Jaśkiewicz odpowiedz na wyborach ze Jacka na 100% wybiorą znowu na radnego bo jest dobry i odważny.
Panu nie daję 15 % poparcia
mieszkanka dnia lipca 08 2016 12:52:59
podpisuję się w 100% pod tym, co napisała Wilma
Jacek na burmistrza dnia lipca 08 2016 21:15:41
Jacku powinienieś kandydadować na burmistrza w nastepnych wyborach masz moj glos. Rozwaz to. Wygrasz na pewno
utopia dnia lipca 09 2016 00:17:38
Jestem zdania,że osoby które w jakikolwiek sposób odpowiadają za mienie, zdrowie i dobre samopoczucie ludzi-czy to na szczeblu samorzadu czy też wyższym- powini przechodzić (tak jak wszędzie indziej gdzie jest to wymagane-np. firmach prywatnych lub wojsku) psychotesty. Rzetelne oczywiście:).
mata hari dnia listopada 24 2016 22:02:36
a co to za słowo WYPIZDOWA.... inteligencja,inteligencji ,o inteligencjo....WYŻSZA INTELIGENCJA ,Z DOLNEJ PÓŁKI... czy teraz tak sie mówi na sesjach???????????
Dodaj komentarz
Nick:



5 + 2:
Do komentujących

Przypominamy: Komentarze, które łamią Regulamin wleninfo.pl, nie dotyczą artykułów, newsów, zdjęć, są wulgarne, obraźliwe, naruszające prawa osób postronnych, propagujące nienawiść i przemoc, wpisywane z bramek będą usuwane!

Treci komentarzy opublikowanych na portalu wleninfo.pl są wyłącznie prywatną opinią użytkowników. Za treć opublikowanych komentarzy odpowiada ich autor. Komentarze internautów nie przedstawiają stanowiska wleninfo.pl

Oceny
Dodawanie ocen dostępne tylko dla zalogowanych Użytkowników.

Proszę się zalogować lub zarejestrować, żeby móc dodawać oceny.

Brak ocen.
Statystyka
Gości Online: 1
Brak Użytkowników Online

Zarejestrowanych Użytkowników: 394
Najnowszy Użytkownik: Anton25
ogłoszenia
GLKS Pogoń Wleń

Wulkanizacja

Wulkanizacja
ARTYKUŁY HISTORYCZNE RELACJE VIDEO Z ŻYCIA GMINY

Zapomniani - Chyliński
Lähnmühle - młyn we ...
90 rocznica tragedii...
ZAMEK WLEŃ ANNO DOMI...
Komu nie bije dzwon
Skradzione herby Pał...
Dzień zwycięstwa czy...
Jak promowano Lähn (...
O żmijach i złotym s...
Zamek Lenno w opałach!

więcej artykułów

Dzik(i) Wleń
Dzwon Dorothei
27 Rajd Karkonoski
Rewitalizacja miasta?
Sprawa Tarczynki
Spływ Bobrem
Podtopienia w Łupkach
Zrzut wody w Pilchowicach
DZIUNIA
26 Rajd Karkonoski
Sesja RMiG- sprawy różne
DERBY Pogoń : Czarni

video archiwum

Brak zawartości dla tego panelu

więcej artykułów
 
LOSOWE ZDJĘCIEOstatnio widzianiPogoda dla Wlenia



Przekazanie wozu bojowego.


j23216 weeks
Administrator484 weeks
tender484 weeks
jasiek485 weeks
admin485 weeks
gisia487 weeks
jordan487 weeks
enisia487 weeks
lekul488 weeks
Maskonp488 weeks

new.meteo.pl
Copyright © Wleninfo.pl. Projekt i kodowanie : Piotr 'kintar' Kawecki - Satis sp. z o.o.
Powered by PHP-Fusion & EP IV © 2003-2005.
16932632 Unikalnych wizyt

Wszelkie materiały zawarte w serwisie zostały opublikowane nieodpłatnie oraz za zgodą ich właścicieli. Kopiowanie zawartości serwisu bez zgody redakcji zabronione.