wleninfo.pl wykorzystuje pliki cookie. Korzystanie z wleninfo.pl bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza zgodę na stosowanie plików cookie. więcej w Regulaminie
Nazwa Użytkownika   Hasło      Zapamiętaj mnie



Kliknij aby wejść do pełnej galeriiKliknij aby wejść do pełnej galeriiKliknij aby wejść do pełnej galeriiKliknij aby wejść do pełnej galeriiKliknij aby wejść do pełnej galerii
KONKURS W SPRAWIE NADANIA NAZW ULICOM.
Miejskie





Burmistrz Miasta i Gminy Wleń ogłasza konkurs na nadanie nazw istniejącym ulicom w obrębie II miasta Wleń:

Łącznik ul. Lipowej i ul. Wojska Polskiego (dz. nr 11)











Przedłużenie ul. Ogrodowej w kierunku ul. Jana Pawła II (dz. nr 143, 147/9, 141/ 17, 139/




Pisemne propozycje nazw poszczególnych ulic można składać osobiście w sekretariacie Urzędu Miasta i Gminy Wleń, za pośrednictwem poczty, lub na adres mailowy: sekretariat@wlen.pl, w terminie do dnia 10 marca 2015 r.


Na zwycięzców czekają atrakcyjne nagrody książkowe.


 

Komentarze
margo dnia lutego 25 2015 20:56:13
nie chciałabym się czepiać, ale nie nazwałabym tego ulicami, jedna wygląda jak polna ścieżka, a druga jak droga wewnętrzna, ale jakie miasto takie ulice
do margo dnia lutego 25 2015 21:04:01
to bardzo dobry pomysł:
ścieżka i wewnętrzna
nagroda gwarantowana
kim dnia lutego 25 2015 21:16:25
No co za bzdura! Czy ten łącznik od Lipowej to droga publiczna jest? Jak czemuś takiemu nadać nazwę i po co?
Katarzyna dnia lutego 25 2015 21:54:17
Zgadzam sie z ,,kim,,...Po co??? Chyba kazdy budynek w tych okolicach ,,ma adres,, i nazwe ulicy w nim zawarta...Sadze ze sa wieksze problemy niz bezimienna sciezka...Prima Aprilis sie zbliza...?!?
:) dnia lutego 25 2015 22:22:01
Aleja zasłużonych. A na płocie portrety wielkich wodzów Wlenia.
A kolejna - Bulwar postępu.
Takie są moje propozycje. Gdzie te książki?
Wilma dnia lutego 25 2015 23:12:57
Może by tak najpierw i ulice istniejące, i te in spe najpierw doprowadzić do stanu, który nie zaprzecza ich nazwie?
nik dnia lutego 25 2015 23:20:03
a może: ulica dużej stagnacji i ulica małej stagnacji ?
, dnia lutego 25 2015 23:21:10
Proponuję Taplarów dla łącznika (kto nie oglądał "Konopielki") i Buzza Aldrina dla tej przy Jana Pawła. Jej kraniec przy remizie wieńczy jebi*na dziura i ja myslę, że Buzz Aldrin po lądowaniu na księżycu właśnie takie krajobrazy oglądał. A tak poważnie. Co kogo naszło, żeby nadawać nazwy tym..... miejscom? Jakieś dezyzje administracyjne się szykują? Hhhhmmmm... zastanawiające.
pomysł za darmo dnia lutego 26 2015 00:03:02
ulica błotna i parkingowa, dziękuję za uwagę, a nagrodę proszę przesłać na cele charytatywne. Na koniec pytanie: po co? Chyba tylko po to aby mylić kurierów i listonoszy, bo bloki chyba nie zmienią chyba swego adresu?
konkurs dnia lutego 26 2015 06:46:47
proponuję tuzin książek w nagrodę dla burmistrza, żeby doprowadził do zmiany w planach, aby coś co nie jest ulicą nie figurowało w planie jako ulica, bo przez to mamy najgłupsze skrzyżowanie w okolicy, gdyby nie to, że w planach ta ścieżka jest oznaczona jako ulica moglibyśmy spokojnie zjeżdżać do rynku od strony Lwówka po prostej a nie zakrętami jak obecnie
Katarzyna dnia lutego 26 2015 06:48:50
Jacku...naprawdę uważasz ten łącznik za ulice?
kim do Jacka dnia lutego 26 2015 06:51:46
Już po Twoim wywodzie o zabijaniu zwierząt zaświeciło mi się na chwilę światełko,ale teraz zaczyna świecić pełnym blaskiem i przypomina, że na Ciebie głosowałam. Tu nie chodzi o przeszkadzanie czy narzekanie, ale o racjonalne podejście do pewnych spraw. A może Wleń będzie bardziej "miejski" z większą ilością ulic
Biba dnia lutego 26 2015 07:56:36
Panie Gładysz, jeżeli pan myślał, że bycie radnym to zabawa to radze wydorośleć. Wykonujecie jakieś dziwne ruchy zajmując się się pierdołam. Żadnych tak zapowiadanych szumnie zmian nie widać. Polityka ciepłej wody w kranie. Jedyne konkretne rzeczy, które są teraz robione to jeszcze to, co zaczęli wasi poprzednicy.
do JacekGladysz dnia lutego 26 2015 08:37:06
Jacku, nadanie nazw przesmykom, które jak większość słusznie zauważa, nie są ulicami, wiąże się z kosztami. Niemałymi jak sądzę. I Ty, inwigilując budżet miejski, powinieneś o tym wiedzieć. Jest dużo do zrobienia i jeśli są wolne środki, to należałoby je przeznaczyć na reanimację Wlenia.
Domyślam się jednak, że ten absurdalny pomysł będzie wdrożony mimo protestów, zatem tak : Błotna i Parkingowa- dla mnie bomba
- dnia lutego 26 2015 08:52:07
Trzeba zauważyć, że przy łączniku jest tylko jeden dom. Już widzę radosne miny tych państwa, którzy tam mieszkają jak biegają po urzędach załatwiać nowe dokumenty, bo ktoś natchniony wpadł na genialny pomysł.
Wilma dnia lutego 26 2015 10:17:32
Błotna i Parkingowa

Super! Jestem "za"! :)))
No właśnie dnia lutego 26 2015 13:19:23
No właśnie. Wlenianie marudzicie. Macie nowego burmistrza, sekretarza, radnych, system powiadamiania i będziecie mieli nowe ulice
konkurs dnia lutego 26 2015 13:25:46
jeżeli burmistrz zamiast zająć się procedurą zmiany w planach ulicy na ścieżkę, żeby potem wyprostować to fatalne skrzyżowanie zajmuje się tym, czym mogłaby się zająć p. Ania z OKSiTu to krytyka jest uzasadniona
LokoBu dnia lutego 26 2015 13:48:59
P.S. Jeśli to prawda i te dwa odcinki ulic muszą mieć nazwę to ja nie widzę problemu. Nawet jakis wielkich kosztów z tym zwiazanych nie widze. Bo tworzenie nieprawdziwych "problemow" to nasz "polska" specjalność. Dla martwiących się...przyjrzyjcie sie sytuacji w bloku łączącym plac Bohaterów Nysy po stronie radców prawnych i ul. Wąską. Po drugie...zapewne przy obu tych "ulicach" są wydzielone działki...więc ma to lekkie znaczenie.
pytanie do pana Gładysza dnia lutego 26 2015 17:45:14
Obecnie nic nie jest przy nich wybudowane. Gdyby w przyszłości coś tam wybudowane zostało - wówczas i tak byśmy musieli nadać im nazwy, ale wówczas pociągałoby to za sobą większe koszty.

Mógłby Pan wyjaśnić, skąd wynikałyby większe koszty, czy musi Pan znowu się udać do Burmistrza, aby udzielił odpowiedzi? Jak dla mnie, czy teraz, czy później to koszty są takie same, czyli koszty sesji radnych, ujawnienia w księdze wieczystej oraz zrobienia tabliczek

Scio me nihil scire
co za pierdo..ły dnia lutego 26 2015 17:46:07
Panie burmistrzu szanowny panie radny. Zamiast pier.....ć o zmianach nazw ulic popatrzcie panowie na oznaczenie tego nieszczesnego łacznika. Z obu stron zakaz wjazdu. Panie radny ślepy pan czy co?

Zamiast ludzi uszczęśliwiać bez sensownymi nazwami może lepiej tę drogę utwardzić? O tym pan radny z panem burmistrzem nie pomyśleli? No nie. Bo to podobnie jak właściwe oznakowanie ulic kosztuje! Co do drugiej drogi proponowałbym obesra>>>>na. Bardzo dobrze ta nazwa oddaje jej aktualny wygląd. Oczywiście można ją posprzątać. Ale po co przecież to kosztuje a nazwy ulic zmieniamy za dwie książki.

panie radny!
bez łacińskich sentencji - myślenie nie boli. Myśl pan!
*** dnia lutego 26 2015 19:29:02
Więcej takich koncepcji,a miarka się przebierze i mieszkańcy Wlenia stracą cierpliwość i będzie konkretne działanie- referendum(co niektórzy już zacierają ręce)
akurat dnia lutego 26 2015 19:50:27
mieszkańcy Wlenia nie stracą cierpliwości bo im nic nie przeszkadza, a do tych paru, którym marzyły się zmiany stagnacja się szeroko uśmiecha :)
burmistrzu dnia lutego 26 2015 19:58:22
zlikwiduj ulicę, wyprostuj krzyzówkę i pokaż w końcu że coś potrafisz zrobic
antithief dnia lutego 26 2015 20:50:37
Panie Jaśkiewiczu proszę NIE KRAŚĆ grafik z serwisu www.wlen.pl. Robi Pan to już po raz drugi, czy zapytał się Pan chociaż właściciela serwisu o możliwość ich użycia? PROSZĘ o podawanie ŹRÓDŁA.
do powyżej dnia lutego 26 2015 21:45:01
Te "grafiki" to mapki z planu zagospodarowania przestrzennego. Są ogólnodostepne panie ignorancie prawny.

Nie odróżnia mapki PZG od "grafiki" to ci palat.
xxx dnia lutego 26 2015 22:41:38
Ulice niech noszą SMOLEŃSKA (takie wydarzenie precedensowe w nowej historii polski bez względu na polityczne zawirowania) [tak jak wiele jest miejscowości z ulicami Oświęcimska itp.] a druga to może by tak ZAMKOWA, dziwne że w takim mieście w którym jest najstarszy zamek w kraju nie ma ulicy nawiązującej do zamku itp. A może jakaś ulica nawiązująca do jakiejś budowli w okolicy tych ulic lub znaczącego obiektu przyrodniczego, technicznego itp. np PILCHOWICKA ???
do antithief dnia lutego 26 2015 22:45:24
Grafika to jeden z podstawowych obok malarstwa i rzeźby działów sztuk plastycznych. Wiesz o tym ?
konkurs dnia lutego 26 2015 22:49:17
zamek jest w ruinie to może ulica ruin wleńskich?
Ciekawy dnia lutego 27 2015 11:34:10
Panie Jacku - proszę o interwencję. Nie wiem od ilu dni jest nowa władza, ale BIP nadal nie jest w pełni aktualny.
stefania krawiec dnia lutego 27 2015 12:13:58
NOWE NZAWY ,NOWE WDATKI ,CZY TO KONIECZNE?
stefania krawiec dnia lutego 27 2015 12:16:48
PROPONUJĘ ULICĘ KOMBATANTÓW WLEŃSKICH ....ZAPOMOINANI LUDZIE ,KTÓRZY ODBUDOWALI WLEŃ PO WOJNIE
:( dnia lutego 27 2015 12:20:49
Szlak wygasłych nadziei. Szlak zamków z piasku.
mieszkanka .. dnia lutego 27 2015 12:23:17
Panie Arturze ,a może tak zadbać o chodniki ,zwalone kwietniki na Wleńskim rynku ,dziury ,że aż stopa wchodz.Tak Pan mówił o tym ,przed wyborami ,zadbam o wizytówkę miasta ,a Pan to od drugiej strony wszystko zaczyna ,nie podoba się to mieszkańcą ,Obiecywać ,a robić to dwie różne sprawy ,Zerknie Pan przez okno gminy ,jak wygląda rynek w koło .Pozdrawiam.Liczę na Burmistrza .
do stefania krawiec dnia lutego 27 2015 13:47:47
Pani Stefo, a co oni we Wleniu odbudowali? Rczej rozebrali.
do mieszkanki dnia lutego 27 2015 17:08:04
licz na liczi (do kupienia w tesco :) niż na burmistrza, prawie pół roku minęło a mamy już i aplikację na tablety i smartfony i konkurs na ulicę, której tak jakby nie ma, pisze dla nas petycje do pkp i nfz, no strasznie zapracowany człowiek, nie ma czasu wyjrzeć przez okno
Hahaha dnia lutego 27 2015 17:31:07
Niesamowite...jak ludzie są pyszni. Mówia o chodnikach utwardzaniu drogi o kosztach, ze radny zaciagnął informacji od burmistrza... Jesteście jak choroba...jesteście małymi wirusami w wiekszym od Siebie organizmie, nic sami nie wnosicie, a uważacie sam fakt że "jestescie" za prawo do komentowania. Wszystko było by dobrze, zeby nie fakt, ze nic innego nie robicie jak "biadolicie", zero konstruktywnych słów...
Ktoś powie ze nadanie nazwy ulicom nie wymaga kosztów tylko nagroda książkowa (jako koszt)...to ktoś zawsze coś doda....ze trzeba radnym zapłacić...tak trzeba bo nie siedza tam 1h tylko czaem nawet i po wiele wiecej. Muszą sie przygotowac...co też zajmuje czas...a głosują nie nad jedna ale nad kilkoma sprawami na jednych obradach.
Jesteście jak zła "karma" czym karmicie to otrzymijecie.
Jokoono dnia lutego 27 2015 17:34:27
A sami zobaczcie na własne podwórka...czyste zero śmieci???? Moze sami pierw obejrzyjcie sie na Swoje...od razu we Wleniu bedzie ładniej. A z czasem myślę, że i czyściej się na mieście zrobi.
do hahaha i jokoono dnia lutego 27 2015 17:49:21
jak jesteś tak zapracowany jako radny, to może burmistrz godziny nadliczbowe ci zapłaci?
. dnia lutego 27 2015 19:58:31
Wnosimy niebagatelne kwoty jako podatki od nieruchomości, sprzedawcy wnoszą niebagatelne kwoty do budżetu żebyśmy sobie mogli kupić co nieco (koncesje), wreszcie płacimy podatek dochodowy. I co, dalej twierdsz, że jesteśmy jak wirusy? Płacisz-wymagasz, proste. Jak ktoś ma czas i czuje powołanie, żeby się udzielać w jakikolwiek sposób to nie powinien oczekiwać od razu braw. Pewnie kiedyś ktoś to doceni. Tym bardziej nie może wymagać tego od innych.
jedna z mieszkanek dnia lutego 27 2015 20:20:57
radny - czym się kierowałeś startując w wyborach? tym, że będziesz wtedy BARDZO WAŻNY ???? twoja pycha unosi cię za wysoko, zejdź na ziemię, chciałeś być radnym, żeby coś robić? to rób i nie oczekuj oklasków i podziwu, jeśli jeszcze na to nie zasłużyłeś, twoje obraźliwe słowa źle świadczą o tobie, a nie o tych, którzy chcą być podmiotami a nie traktowani jak przedmioty przez radnych i burmistrza
pycha dnia lutego 27 2015 20:29:41
w głowie się poprzewracało bo został radnym
trzeźwy dnia lutego 27 2015 21:28:28
ten łącznik między Lipową i Wojska Polskiego można nazwać ulicą Mościckiego. "ulica" w pełni oddaje kilkuletnią degradacje Wlenia do obecnego stanu.
mięsnyJeż dnia lutego 27 2015 22:14:26
Dokładnie .A Dworcową spokojnie przy okazji można przemianować na Dziurawą lub Księżycową(tam też ponoć kratery są).
i jeszcze słowo dnia lutego 27 2015 22:23:02
Wiemy już ( Jacku dzięki za info ) , ze miasto nie poniesie kosztów, ponad koszty samego oznakowania . I jeśli Burmistrz mówi, że są to kwoty nieznaczne, to należy Mu wierzyć. Nie wiadomo ile mieszkańców obecnej " Kościuszki " i obecnej " Jana Pawła " poniesie koszta, bo nie wiemy, czy budynki przy przedłużeniu " Ogrodowej ", przypisane na ten moment wyżej wymienionym ulicom, przy nich pozostaną. Też mnie się udzieliło święte oburzenie, będące wynikiem szczątkowej wiedzy, ale zadaję pytania, a kto pyta też błądzi, tylko krócej.
Co do działań Burmistrza : ja widzę zmiany, zmiany na lepsze i dla jasności- zniechęcam się z gruntu ( i nic na to nie poradzę ) do ludzi zasiadających na fotelach Włodarzy, zniechęcam się na podstawie wieloletniej obserwacji tych ciepłych, bezproduktywnych posadek, ale i mam rozum, a i wrodzoną wnikliwość , by zauważyć, że Wleń się zmienia. Odkąd Pan Zych przejął pieczę. Proponuję wszystkim tu szczekającym ( może Radnemu Jackowi nie wypada, ale mnie i owszem, zwłaszcza że pomówienia tu uskuteczniane są poparte tylko argumentem niedowidzącego tłumu - jeden za wszystkich ) przejść się na sesję, posłuchać , porozmawiać , zapytać, rozwiać wątpliwości. Sesje są otwarte. Nikt nikomu nie zamknie ust, jeśli z tych ust padają mądre i rzeczowe pytania. Urząd jest jak nigdy otwarty dla ludzi. Ale wygodniej jest pluć na innych przez pryzmat monitora, niż przygotować się merytorycznie do dyskusji z Burmistrzem, czy Radnymi ( jasne , że nie wszyscy są społecznikami z powołania, część piastuje urząd dla intrat wyłącznie własnych, ale są i tacy, którym rozwój gminy na prawdę leży na sercu ) i umówić się z nimi na spotkanie . Nie wierzę, że ktokolwiek, kto pyta i szuka rozwiązań, mógłby być zignorowany.
Reasumując : mnie obecny Burmistrz powoli do siebie przekonuje. Ulice są wciągnięte w plan zagospodarowania miasta od dawna, a prawo nakazuje nadać im nazwy. Co do nazw - jeżeli mamy ulicę " wąską ", z racji tej, że w istocie jest wąska, to nasza " Błotna " ( miejmy nadzieję- utwardzona niebawem ) mogłaby być Alejką Nową. Politajewy i Bohaterowie Nysy dawno przebrzmieli, budzą u-śmiechy zdziwienia poza regionem, dość już ech przeszłości. Niechby było lekko, świeżo i wesoło.
i jeszcze słowo do konkurs dnia lutego 27 2015 23:43:22
Wystarczy pozostawić zakaz wjazdu od strony skrzyżowania , prawo wjazdu od Lipowej , zezwolić na wjazd od Lwówka bez kręcenia piruetów, a obecne rondo uczynić pomnikiem tych sakramencko głupich pomysłów. Z czytelną z odległości, tabliczką !
konkurs dnia lutego 28 2015 10:24:09
skoro wystarczy wg ciebie tak niewiele, to dlaczego mając prawie pół roku burmistrz jeszcze tego nie zrobił, ważniejszy jest konkurs na nazwę ulicy? nie wiem kto i gdzie miałby się śmiać z Politajewa, skoro już dawno nie ma tej ulicy
i na koniec obrażasz innych pisząc, że tu szczekają i plują na ekran, a sam to zrobiłeś
konkurs-ie dnia lutego 28 2015 10:56:33
proponuję , żebyś opracował plan , jak w 6 miesięcy uczynić z Wlenia miasteczko z baśni tysiąca i jednej nocy.
konkurs dnia lutego 28 2015 11:07:46
ja nie startowałem w wyborach na burmistrza i nie pytałem się ludzi po domach jakich chcą zmian, jeśli mówili, że chcą tylko aplikacji na tablet i nazw ulic, bo wszystko inne już mają i nic im we Wleniu nie brakuje, to brawa dla burmistrza, że spełnił ostatnie marzenia mieszkańców Wlenia
. dnia lutego 28 2015 19:09:26
... to dlaczego mając prawie pół roku.....
Zaraz, zaraz Policzmy. Listopad, grudzien, styczeń, luty... . Nooo, faktycznie wychodzi niecałe pół roku. Dokładnie cztery miesiące. To dlaczego my jeszcze nie mamy autostrady, drapaczy chmur i metra?! No kurczę. Przecież to tyle czasu było.... . Jestem zawiedziony, myslałem że od wiosny będę metrem do Jelonki śmigał a tu masz.... .;)
Jokoono dnia lutego 28 2015 21:08:47
i jeszcze słowo
zgadzam sie w 90% :D nie którzy nie rozumieją, że niektórych rzeczy nie zrobi się z dnia na dzień. Jeśli burmistrz ma pomysł, zgłasza to radzie która musi sie zebrac (czyli trzeba ogłosić jakiś dogodny termin obrad rady) i która to przegłosuje. Tak to działa...A nie mówimy o tym, ze gdy rada już zdecyduje razem z burmistrzem np: zmieniamy zasady ruchu na nieszczesnym odcinku to "prośba Burmistrza i rady Gminy Wleń idzie zapewne do zarządu ruchu drogowego, który natomiast pewnie też ma Swoj schemat działania który pewnie nie trwa jednego dnia i jest decyzja, a pewnie z dwa lub wiecej tyg.

Tak jak było wyżej napisane...PYTAJCIE A ZNAJDZIECIE ODPOWIEDZ, KRYTYKUJCIE GDY JESTEŚCIE PEWNI SWOICH RACJI...
no dnia marca 01 2015 00:02:31
to się radni uaktywnili na wlen.info, nie ma to jak pisać peany na swoją cześć ? komuna wraca czy co
do radnych dnia marca 01 2015 08:40:28
chyba to cieżka praca to pisanie na info i biadolenie jak cieżko pracujecie, można tą cieżką prace obejrzec sobie na wideo z komisji i sesji i to wasze merytoryczne przygotowanie, hahaha
i jeszcze słowo- dementacja dnia marca 01 2015 11:12:38
Zabawne są te spekulacje. Naprawdę myślicie , że jeśli ktoś pozytywnie odnosi się do Radnych, musi zasiadać w tym szeregu ?
Jestem spoza. Dla jasności. I po raz kolejny przekonuję się, że podstrony wleninfo.pl, to strony dla nastawionych do wszystkiego negatywnie, malkontentów. Dla niedoceniających nikogo, ani niczego, Dla nienawistnych charakterów. Naprawdę ciekawa jestem, jak reagujecie na ludzi pracujących w sekcji urzędniczej, na ulicy, w sklepie etc.
Szkoda energii na przekonywanie Was do obiektywnego i sprawiedliwego spojrzenia.
niewygodne.info.pl dnia marca 01 2015 12:39:29
w d... to mam
do i jeszcze słowo dnia marca 01 2015 17:16:19
A mi nie szkoda energii do przekonywania, by używać poprawnej polszczyzny. Również Ciebie - słowo "dementacja" nie istnieje. To tylko jakiś dziwny twór językowy internautów, którego proszę nie powielać
do do i jeszcze słowo dnia marca 01 2015 19:08:42
"A mi nie szkoda energii..."

a'propos poprawnej polszczyzny . Nie muszę tłumaczyć skąd pogrubienie ?
do słowo toku dnia marca 01 2015 20:23:16
może zamiast wszystkich piszących na wlen.info krytykować i obrażać poczytaj to co napisali, ze zrozumieniem
do i jeszcze słowo dnia marca 01 2015 20:44:15
Byłoby to błędem, gdyby użyć je na początku zdania - w środku jak najbardziej dozwolone. Pozdrawiam
oesuuu.. dnia marca 01 2015 20:56:57
Byłoby to błędem, gdyby użyć je na początku zdania

nie mam pytań
a trzymając się nurtu dnia marca 01 2015 21:08:28
upominania pod kątem gramatycznym, do: słowo toku

słowotoku piszemy razem !
... dnia marca 01 2015 22:35:09
słowo toku było specjalnie tak napisane, aby określić osobę, która pisze dużo słów na temat tego o czym piszą inni, ale czytać tego co napisali, ze zrozumieniem nie potrafi, ale krytykować i obrażać to jej dobrze wychodzi, pani ładna radna
ad wpisy Trzykropka dnia marca 01 2015 23:13:07
Drogie Ładne Panie Radne, bardzo Panie przepraszam, że swoim słowotokiem zmusiłam użytkowników wleninfo.pl do spekulacji, która z Ładnych Pań za słowami " i jeszcze słowa " stoi. Proszę mi wybaczyć, nic nie poradzę. Za cztery lata, by słowo ciałem się stało, spróbuję zasiąść w Radzie ;)
errata dnia marca 01 2015 23:14:09
ad wpisu- rzecz jasna.
nazwijcie dnia marca 02 2015 00:06:36
zamiast zajmować się pierdołami zajmijcie się gównami na ulicach, piaskiem po zimie, koszami na śmieci, brud jak we Wleniu niedługo będzie takie powiedzenie, ślepi czy co

a co do nazwy ulic, nazwijcie je "ul. Żołnierzy Wyklętych" żeby zepsuć trochę krwi tym starym komuchom
do trzymając się nurtu dnia marca 02 2015 18:06:03
a co to jest kąt gramatyczny?
aaa dnia marca 03 2015 15:00:39
Teraz DO będą bez adresów i tak samo należałoby zrobić z Prawem Jazdy ...
do : do trzymając się nurtu dnia marca 03 2015 15:08:12
a co to jest kąt gramatyczny?

barani róg
Dodaj komentarz
Nick:



3 + 1:
Do komentujących

Przypominamy: Komentarze, które łamią Regulamin wleninfo.pl, nie dotyczą artykułów, newsów, zdjęć, są wulgarne, obraźliwe, naruszające prawa osób postronnych, propagujące nienawiść i przemoc, wpisywane z bramek będą usuwane!

Treci komentarzy opublikowanych na portalu wleninfo.pl są wyłącznie prywatną opinią użytkowników. Za treć opublikowanych komentarzy odpowiada ich autor. Komentarze internautów nie przedstawiają stanowiska wleninfo.pl

Oceny
Dodawanie ocen dostępne tylko dla zalogowanych Użytkowników.

Proszę się zalogować lub zarejestrować, żeby móc dodawać oceny.

Brak ocen.
Statystyka
Gości Online: 1
Brak Użytkowników Online

Zarejestrowanych Użytkowników: 394
Najnowszy Użytkownik: Anton25
ogłoszenia
GLKS Pogoń Wleń

Wulkanizacja

Wulkanizacja
ARTYKUŁY HISTORYCZNE RELACJE VIDEO Z ŻYCIA GMINY

Zapomniani - Chyliński
Lähnmühle - młyn we ...
90 rocznica tragedii...
ZAMEK WLEŃ ANNO DOMI...
Komu nie bije dzwon
Skradzione herby Pał...
Dzień zwycięstwa czy...
Jak promowano Lähn (...
O żmijach i złotym s...
Zamek Lenno w opałach!

więcej artykułów

Dzik(i) Wleń
Dzwon Dorothei
27 Rajd Karkonoski
Rewitalizacja miasta?
Sprawa Tarczynki
Spływ Bobrem
Podtopienia w Łupkach
Zrzut wody w Pilchowicach
DZIUNIA
26 Rajd Karkonoski
Sesja RMiG- sprawy różne
DERBY Pogoń : Czarni

video archiwum

Brak zawartości dla tego panelu

więcej artykułów
 
LOSOWE ZDJĘCIEOstatnio widzianiPogoda dla Wlenia

100 lat zapory wodnej w Pilchowicach
100 lat zapory wodnej w Pilchowicach
100 lat zapory wodnej w Pilchowicach


j23214 weeks
Administrator483 weeks
tender483 weeks
jasiek483 weeks
admin484 weeks
gisia485 weeks
jordan486 weeks
enisia486 weeks
lekul486 weeks
Maskonp486 weeks

new.meteo.pl
Copyright © Wleninfo.pl. Projekt i kodowanie : Piotr 'kintar' Kawecki - Satis sp. z o.o.
Powered by PHP-Fusion & EP IV © 2003-2005.
16906414 Unikalnych wizyt

Wszelkie materiały zawarte w serwisie zostały opublikowane nieodpłatnie oraz za zgodą ich właścicieli. Kopiowanie zawartości serwisu bez zgody redakcji zabronione.